środa, 24 czerwca 2015

Jardins De Provence czyli zapachowa rozkosz dla nosa

Pod koniec zeszłego roku (jeśli dobrze pamiętam), a może na początku obecnego skusiłam się na dwa masła do ciała w Biedronce w zawrotnej cenie 9.99 / sztuka. Cała seria kusiła opakowaniami. Mnie najbardziej kusiły masła do ciała. Szkoda tylko, że tak długo zwlekałam z ich testowaniem...





Przy masłach kręciłam się chwil parę ponieważ nie wiedziałam czy są warte wrzucenia do sklepowego koszyka. Jednak jak tu się nie skusić na Jabłko & Cynamon oraz Wanilię & Argan.
Nie będę ukrywać, że opcja numer jeden kusiła mnie bardziej. 



Zakręcane opakowanie kryje w sobie 300g masła do ciała. Miałam lekkie obawy czy masło będzie masłem - na szczęście tak! Zawartości chroni wieczko więc mamy pewność, że nikt nie gmerał w nich paluchami. Konsystencja jest rewelacyjna - dobrze się nabiera oraz bezproblemowo rozsmarowuje na ciele. 



Obecnie stosuję co parę dni ponieważ będę rozpaczać kiedy się skończą. Dobra, będę rozpaczać po Jałbku & Cymanonie;) Masełka mają naprawdę intensywne zapachy, które dość długo utrzymują się na ciele. Na szczęście jest to delikatna zapachowa nutka mimo, że początek jest mocny. Cała łazienka również nimi pachnie. Przyznam się również, że potrafię od czasu do czasu odkręcać opakowanie aby powąchać te cudowne zapachy, które w opakowaniu dają ostro po nozdrzach;)





Nie będę ukrywać, że masło Wanilia & Argan w mniejszym stopniu podbił moje serducho. Zresztą co tu dużo mówić. Po wysmarowaniu się Jabłkiem z Cynamonem wszyscy pytali co tak wspaniale pachnie. 
Jeśli chodzi o samo działanie to jestem zadowolona. Nawilżają, odżywiają. Daje ukojenie przesuszonej skórze. Szybko się wchłaniają. Czuć, że zaaplikowaliśmy coś skórze jednak nie jest to tłusta, klejąca warstewka. 




A teraz znów idę powąchać moje Jabłko z Cynamonem... Ten zapach jest cudowny! Mam nadzieję, że jeszcze pojawi się w Biedronce. 

Do dziś są u mnie pojedyncze sztuki żeli. Być może u Was są jeszcze masła. Jeśli tak to gorąco polecam. I mam cichą nadzieję, że znów się pojawią:)

16 komentarzy :

  1. Przypadłby mi ten o zapachu jabłka i cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jabłko i cynamon to coś dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz takie zapachy to byś się zakochała:)

      Usuń
  3. W mojej Biedronce ich chyba nie widziała.. Szkoda, bo wyglądają bardzo fajnie :) Lubię takie opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie rzuca się w oczy. Trzeba mieć nadzieję, że jeszcze będą w Biedronce.

      Usuń
  4. Niektóre produkty wracają,więc liczę że uda mi się jeszcze jabłko-cynamon dorwać bo kusząco brzmi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusząco brzmi i fantastycznie pachnie:)

      Usuń
  5. Myślę, że i mnie zapach przypadł by do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzeba bacznie obserwować asortyment!

      Usuń
  6. Ciekawe zapachy :) ja ich nie widziałam nawet, ale rzadko wchodzę do Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były jakiś czas temu więc teraz trudno dorwać. Chociaż mam nadzieję, że jeszcze się pojawią:)

      Usuń
  7. Miałam argan i nie mogłam doczekać się jego końca ;)) głównie zapach mnie dobijał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że jest specyficzny;) Co za dużo...;)

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka