piątek, 26 czerwca 2015

Joanna, Z Apteczki Babuni, Kąpiel solankowa jodowo - bromowa o zapachu bzu

Ostatni i to spory kosmetyk (chociaż szamponu chyba nic nie przebije:)) z joannowego zamówienia. Przyszła pora na kąpiel z Apteczką Babuni o cudownym zapachu bzu.




Producent obiecuje nam wiele:


Co tu dużo mówić - zapach jest obłędny. Piana również;) Istny relaks w ogrodzie pełnym bzów. Człowiek naprawdę może się odprężyć po szalonym dniu. Skóra po kąpieli jest miła w dotyku jednak nie zauważyłam aby obietnice producenta się spełniały. Zresztą jakoś szczególnie nie to nie liczyłam;) Dodam również, że po zakończeniu kąpieli idzie prysznic w ruch. 
700ml butla kryje w sobie gęstawy, lekko fioletowy płyn. Butelka jest odkręcana. Wystarczy wlać 2-3 zakrętki i odpłynąć z cudownym zapachem w tle...

I skład pięknie pachnącego płynu;):



Koszt butlki ok. 10zł. Dostępne są również: róża, sosna, zioła.

22 komentarze :

  1. ja bym się zdecydowała na wariant z różą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM!!! Ta kąpiel jest przegenialna, przebzowa :D Peeling i balsam tez szczerze polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusisz mydłami, a teraz balsamem;)

      Usuń
    2. Mydła kocham!

      A o peelingu i balsamie pisałam na blogu:
      http://lakierowo.blogspot.com/2013/05/balsam-o-zapachu-bzu-moja-miosc.html
      http://lakierowo.blogspot.com/2014/03/joanna-z-apteczki-babuni-peeling-o.html

      Zapach piękny a i działanie super

      Usuń
  3. Szkoda, że nie posiadam wanny ;/ chociaż miałam peeling o zapachu bzu z tej firmy i był świetny, a zapach pamiętam do tej pory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, już druga osoba chwali pozostały bzowy asortyment od Joanny. Może się skuszę...:)

      Usuń
  4. Chciałam ostatnio go kupić, poszłam do drogerii, ale nie było:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuuu:( Mam nadzieję, że następny razem wpadnie w Twoje łapska:)

      Usuń
  5. Faktycznie, babunia w apteczce trzyma same SLS-y :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babunia Joanna fajne rzeczy ma. Szkoda, że składy takie sobie:)

      Usuń
  6. Pierwszy raz widzę to cudo :) Ciekawe czy mi by spasowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widzialam jeszcze tego produktu ale zapach bzu uwielbiam i kusi nawet bardzo kusi :) chyba warto kupic . pozdrawiam i obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto! Podobno zapach i zdzierak są też warte uwagi:)

      Usuń
  8. Twoje opisy bzowych zapachów sprawiają, że zaczynają mnie interesować te kosmetyki, choć nie zwróciłabym na nie uwagi. Bardzo lubię zapach bzu. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Chociaż u mnie w kosmetykach raczej nie bywał do tej pory;)

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka