poniedziałek, 22 czerwca 2015

Pamiętajcie, jutro Dzień Vadera!

Jutro Bąbelkowy Tata będzie obchodził pierwszy raz swoje święto. Z tej okazji wpis książkowy:) Gdy tylko zauważyłam vaderowską serię buzia mi się uśmiechnęła i zacierałam rączki czekając na przesyłkę.




Omyłkowo za pierwszym razem zamówiłam Dziennik;) Szybko jednak znalazłam również to co miało być.







Tata Bąbeliny jest wielkim fanem Gwiezdnych Wojen więc mam nadzieję, że upominek sprawi mu radochę. Moim zdaniem fajna pamiątka na jego pierwszy dzień ojca. Muszę tylko coś jeszcze naskrobań na pierwszej stronie...









Dostępna jest również wersja z synkiem. 

Niech moc będzie z Wami...!:D

15 komentarzy :

  1. Nigdy nie słyszałam o tych książeczkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dopiero miesiąc temu dowiedziałam się o ich istnieniu:)

      Usuń
  2. mój tata byłby zachwycony hah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy tatusiowie pewnie by byli:) Nie mówiąc już nic o fanach GW.

      Usuń
  3. Ale pomysłowa książeczka. Dla fanów idealny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są, nie wpadłam jakoś na nie, fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wpisać na listę jeśli się ma jakiegoś fana GW.

      Usuń
  5. Świetna książeczka :) Faktycznie bardzo dobra na prezent

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka