środa, 3 czerwca 2015

Stopowa sprawa czyli No 36 w natarciu...

Kawał czasu temu nakupowałam kremy do stóp. Czas więc powoli podzielić się opiniami, denkować wreszcie chomikowane (mam nadzieję) cuda i regularniej stosować wszystkie smarowidła;) Dziś przyszedł czas na PharmaCF No 36, Intensywnie regenerujący krem do stóp 10% Urea.


Jak się sprawdził ten przyjemniaczek? 




Krem przeznaczony jest do skóry szorstkiej i zniszczonej. Moje stopy są dość mocno wymagające i najczęściej satysfakcjonują mnie konkrety. Lekkie nawilżenie to nie dla mnie. Jeśli na opakowaniu widzę deklarację, że poradzi sobie z szorstką, zniszczoną itd. skórą to biorę z nadzieją, że da radę ponieważ aż tak źle z nią nie jest. Chociaż przy wymaganiach plus braku regularności powinnam się bardziej ogarnąć:)



Tubka kryje w sobie biały krem o lekkim cytrusowym zapachu oraz lekkiej konsystencji. Dość szybko się wchłania chociaż czasami pozostawał minimalny efekt klejącej warstewki chociaż producent mówi coś innego. Pamiętać jednak trzeba, że często sobie nie żałuję, wskakuję w grube skarpety i troszkę w nich śmigam... Zapewne gdy nałożymy symboliczną ilość z rana efekt tłustości powinien być nam obcy. 
Czy jest skuteczny? W pierwszym momencie czuć, że stopy są nawilżone, odżywione. Jednak muszę przyznać, że gdy stosowałam go solo zaczynałam czuć, że taki twardziel to z niego nie jest. Sprawdzi się przy mniej wymagających stopach plus aby podtrzymać efekt  zabiegów na stopy gdzie na dzień dobry zaserwujemy stopom mega odświeżenie, odżywienie, nawilżenie i inne cuda. Krótko podsumowując: warto od czasu do czasu wspomóc go czymś mocniejszym aby cieszyć się super stopami. 

Czy do niego wrócę? Bardzo prawdopodobne, że tak. Przyjemnie się go stosuje, działanie też niezłe.


A czy Wy już szalejecie z większą pielęgnacją stóp? Jesteście w tej kwestii zapominalskie czy może regularnie wsmarowujecie w stopy różne cuda?;)

6 komentarzy :

  1. Coś dla mnie, ponieważ moje stópki są mało wymagające ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bierz i się nie zastanawiaj:)

      Usuń
  2. Moje stopy też są wymagające :) Jeszcze nie słyszałam o tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas to zmienić:) Chociaż jak masz wymagające to polecam coś z większą mocą:)

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka