czwartek, 18 czerwca 2015

Wellness&Beauty: Przygoda z masłem shea i olejkiem migdałowym

Powoli odkrywam serię Wellness&Beauty dostępną w Rossmannie. Nie wiem czemu dopiero teraz zaczynam z nimi przygodę. Dość często produkty tej marki wręcz wyskakiwały mi z rossmannowskich półek, a ja szłam dalej chociaż strasznie mnie kusiły. Na szczęście wreszcie się na coś skusiłam:)




Od jakiegoś czasu gości u mnie żel pod prysznic z masłem shea i olejkiem migdałowym. Na wstępie muszę wspomnieć o opakowaniach Wellness&Beauty, które podbiły moje serce skromnymi opakowaniami, które mimo swej skromności kuszą. 
Kremowy żel ukryty jest w 250ml (ok. 7zł) buteleczce. Zapach jest cudowny - delikatny, z nutką słodyczy, nie jest mdły. Przez pewien czas utrzymuje się na skórze i w łazience:)


Nie wysusza skóry. Nie jest produktem, który mocno się pieni jednak mimo wszystko dobrze rozprowadza się po skórze. Otula ją cudownym zapachem od pierwszych chwil. Czuć, że skóra jest odświeżona i oczyszczona oraz gładka.



Wellness&Beauty serwuje nam 100% relaksu. Z wielką chęcią po niego sięgnę ponowne. W zapasach mam inne produkty i już nie mogę doczekać się kiedy po nie sięgnę. Żel jest godny uwagi i jeśli ktoś jeszcze go nie miał to zachęcam do kupna. 

8 komentarzy :

  1. Ja również nigdy nie zwróciłam uwagi na te produkty, moze faktycznie powinnam sie skusic, skoro tak zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób je lubi więc zaczęłam testować i jestem na tak. Warto spr na sobie:)

      Usuń
  2. Skusiłabym się na niego :)

    U mnie na blogu trwa rozdanie i do wygrania jest odżywka do rzęs Bodetko Lash, a także pokazane są moje efekty po jej stosowaniu. Jeśli byłabyś zainteresowana to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie Kiki:)

      Skuś, skuś bo i cena kusi:)

      Usuń
  3. Mnie kuszą z tej firmy masła i balsamy, ale jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie czuję sie zachęcona do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić jakiś ich produkt, bo już od dawna mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka