sobota, 20 czerwca 2015

Yanke Candle + inne zdobycze!

Czas na szybki post z kolejnymi zdobyczami:) Na pierwszy ogień idą moje kochane woski.



Dość długo zwlekałam z zakupem. Tym razem sklepy internetowe były mi jakoś nie po drodze;) Gdy już wskakiwałam na komputer to zaczynałam śmigać po innych stronach, a to przeglądałam blogi. Chyba tylko z dwa razy trafiłam po woski ale zawsze ktoś lub coś odrywało/odrywał mnie od monitora;) Ostatnio, będąc w drodze, zauważyłam stacjonarny sklep i stwierdziłam, że muszę tam zajrzeć. Nie jest to nowość ponieważ w galerii handlowej również jest/było ich stanowisko jednak witryna sklepowa plus szyld przykuł moją uwagę:) Mając chwilę odwiedziłam krainę YC i nie żałuję!

Wreszcie mam Tarte Tatin, Pain au Raisin, Cappuccino Truffle oraz Wild Sea Grass, Beach Holiday.
Wszystkie mnie uwiodły! Mam nadzieję, że będzie tak po odpaleniu również! Wiem, że tam wrócę bo i atmosfera również przyjemna. 

Muszę wystartować wreszcie z postami o woskach:)




Skusiłam się również na małe przyjemności kosmetyczne w Rossmannie oraz Naturze.

IsanaMed, Lotion do mycia twarzy i ciała
Już u mnie gościł. Posiadam również jedno opakowanie w zapasach. Musiałam się skusić - promocja 2.99 jak nie mniej;) Chociaż w regularnej cenie również jest bardzo tani (ok. 4zł/300ml). Delikatny, uniwersalny - warto mieć!

Wellness&Beauty, Lotion do ciała z ekstraktem z prawdziwej wanilii i olejkiem sezamowym
Rozpoczynam testowanie W&B. O żelu wspominałam wpis wcześniej. Mam nadzieję, że będę również zadowolona ok. 10zł/250ml

Isana pomadka: Klasyczna z olejkiem migdałowym, Sun, Fruit&Gloss Arbuz
Isanowskie pomadki ochronne bardzo sobie chwalę. Lubię klasyczną wersję, która często u mnie bywa wraz z wersją Hydro (błękitne opakowanie), wersja Sun na lato oraz dwie sztuki arbuzowej (obłędny zapach!). Cena ok. 4zł

No 36, Regenerująca maska do stóp i paznokci
Miałam krem (klik), który był przyjemny w stosowaniu. Skusiłam się na maskę - zobaczymy jak się sprawdzi. W promocji zapłaciłam za nią prawie 6 zł/ 75ml.

Green Pharmacy, Płyn micelarny 3 w 1, Owies
Skusiłam się na niego dzięki pani przy kasie. Miałam kiedyś jakiegoś micela ale średnio go wspominam. Widziałam wiele pozytywnych opinii o tej serii więc zaryzykowałam. Cena 9zł/500ml


Jak widać postanowienie poprawy w zakupach średnio ostatnio mi wychodziło:) Plus, że dobre ceny:) Pielęgnacja jakoś zejdzie. Dobrze, że nie skusiłam się na kolorówkę, której mam pełno!






16 komentarzy :

  1. Jestem ciekawa tego liotonu do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Również mnie interesowały ale jakoś nie mogłam się skusić:) Do czasu jak kolejny raz padło przy kasie "A może płyn micelarny..." ;)

      Usuń
  3. Daj znać jak spisuje się maseczka do stop !: )

    Zapraszam na nowy post oraz rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo Beach Holiday się nie zawiedziesz, właśnie o go u siebie palę i bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie już nie mogę się doczekać kiedy go wrzucę do kominka:)

      Usuń
  5. Same wspaniałe zapachy Yankee Candle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdobycze, czakam na wpisy o woskach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wreszcie ruszyć z woskowymi postami bo aż wstyd!;)

      Usuń
  7. wosk beach holiday ładnie pachnie, reszta nie dla mni e; p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt:) Chociaż jeszcze na sucho się nim zachwycam;)

      Usuń
  8. Myślę, że tego płyny z GP będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka