środa, 22 lipca 2015

Alterra, krem na dzień brązujący (a raczej tonujący)

W poniedziałek był post o Rival de Loop. Dzisiaj przedstawiam Wam krem na dzień brązujący do cery mieszanej i normalnej.


Tak jak w przypadku Rival przypomniałam sobie o nim podczas porządków:) Termin ważności do końca sierpnia więc stwierdziłam, że czas go wykończyć. Chociaż przyznam, że nie wiem czy chociaż z dwa razy go miałam na twarzy przed kolejnym podejściem;) 



Moja początkowa niechęć chyba była spowodowana tym, że bez większego namysłu wzięłam go z sklepowej półki bo chciałam brązujący krem do twarzy (typu Ziaja itd.). Zresztą nie wiem czy obecnie nie zmienili "brązujący" na "tonujący". 



Jak wspominałam w poniedziałkowym poście - jest lżejszy od Loopa jeśli o konsystencje chodzi. Zresztą jeśli o krycie to również. Co tu dużo pisać - Loopa bardziej widać na buzi. 
Krem Alttera jest subtelny, delikatny jednak również ładnie kryje oraz odświeża buzię, która staje się promienna, gładsza i ma zdrowy koloryt. Delikatnie matuje. Idealnie sprawdza się w cieplejsze dni. 
Ma dość intensywny brzoskwiniowy zapach plus czasem wyczuwam alkohol, które jednak szybko znikają po aplikacji. 
Również w tym przypadku warto uważnie go nakładać. Często stosuję w ducie z pudrem HD z Biedronki.




Podsumowując: jestem zadowolona i zapewne kupię kolejne opakowanie. Przyznam, że nawet mój lekki podkład od Lirene poszedł w odstawkę:)

Cena: ok. 10zł/50ml

Lubicie tego typu kremy czy jednak stawiacie na tradycyjne podkłady?

37 komentarzy :

  1. Tego kremu nie miałam, ale Alterra mnie troszkę zawiodła w kilku produktach i już jakoś nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie dokładnie dały ciała? Będę wiedzieć na co uważać:)

      Usuń
  2. jeszcze nie miałam nic z alttery i tworzę w głowie listę co chciałabym sprawdzić, ten produkt do niej dołączy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się i mam nadzieję, że przypadnie do gustu:)

      Usuń
  3. a to psikus, jednak bardzije fluid niż bronzer :)
    ale dobrze że ma lekką konsystencję, taki akurat na lato

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej firmy jeszcze niczego nie miałam, chętnie wypróbowałabym ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii na ich temat. Może na początek wybiorę jakiś produkt do pielęgnacji włosów. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ich seria z granatem kusi:) Wiele dobrego o niej słyszałam.

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, że mają takie kremy :) chętnie kupiła bym z ich firmy olejek do twarzy, lecz nie mogę znależć .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi udało się go dorwać po promocji rossmannowskiej. W trakcie jego miejsce twardo było puste:D

      Usuń
  7. Nie lubię tego typu kremów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też za nimi nie przepadałam:)

      Usuń
  8. Miałam go kiedyś, ale u mnie kolorystycznie średnio pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sensie jest to podkład/BB etc.? Czy brązujący czyli samoopalający? :) Jeśli pierwsze to możliwe,że kiedyś go wypróbuję ,ale samoopalaczami do twarzy nie ryzykuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie możesz się skusić:) Jest to opcja numer jeden (krem tonujący) ;)

      Usuń
  10. nie uzywam takich kremów bo mam ciemna karnacje :) choc na to kasy nie wydaje!! ale nadrabiam innymi wydatkami za to :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy post Ja używam z alterra kremu pod oczy ;)
    Super blog będę zaglądać częściej :)

    potrzebuje kliknięć pomożesz będę wdzięczna :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w zbiorach również krem pod oczy;) Tylko muszę go dorwać.

      Usuń
  12. Nawet nie wiedziałam, że Alterra ma taki krem brązujacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej tonujący:) Nazwa jest mylna. Zresztą nie wiem czy już jej nie zmienili:)

      Usuń
  13. Kiedyś o nim czytałam,jednak nie miałam okazji używać;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nigdy go nie używałam, ale wolę tradycyjne podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory również tak miałam:) U mnie podkład teraz tylko na wyjścia. W upały stosuję ww.

      Usuń
  15. Zaciekawił mnie ten krem :) Lubię takie delikatne kremy tonujące. Ciekawe czy odcień byłby odpowiednio jasny dla mnie. Chętnie go sprawdzę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam jak sprawdzi się u Ciebie:)

      Pozdrawiam również:)

      Usuń
  16. Fajnie, że się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  17. W lato lubię sięgać po takie lekkie produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka