piątek, 24 lipca 2015

Kolejna dostawa do łazienek...

Witajcie!

W niedziele późnym wieczorem składałam zamówienie. Wtorek ok. 12.00 zjawił się kurier:) Zaraz pewnie pomyślicie: hmmm... mówiła, że już nic nie zamówi. Co jednak zrobić - była taka potrzeba!




Ktoś czytając tytuł posta może pomyśleć: "łazienki"? Takiej to dobrze! Niestety, a może na szczęście mam tylko jedną:) Skłamałabym mówiąc, że nic nie jest dla mnie jednak spora część to prezenty dla innych Pań:)

Skusiłam się na kosmetyki marki Lavea- spodobały mi się skromne, proste opakowania. Stwierdziłam, że to "coś innego" od sklepowych kosmetyków. Idealne na upominek.


Pierwszy zestaw: Morze Martwe - szampon-balsam, żel pod prysznic, balsam (21zł/sztuka)


Drugi zestaw: Zielona herbata - szampon, balsam, żel pod prysznic (18zł/sztuka)


2x mleczka do ciała i twarzy z kozim mlekiem (17zł/sztuka), żel-krem pod prysznic róża (17zł/sztuka) oraz serducho to babeczka musująca do stóp (4zł) oraz mufinka czekoladowa (6zł, dla mnie:D)


Trzeci zestaw: Frezja - żel pod prysznic, balsam, szampon (17zł/sztuka)

Jak tylko zobaczyłam frezje musiałam ją mieć. Od 200zł przesyłka gratis więc stwierdziłam, że biorę!


Wszystkie produkty ładnie pachną. Chociaż frezja nie jest aż tak intensywna jak myślałam. Zobaczę jednak jak to będzie podczas używania:) Wiem, że sama najprawdopodobniej skuszę się za jakiś czas na zieloną herbatę i kozie mleko, które skradło mi serce! Morze również jest ciekawe... Tylko ma językowy błąd na szamponie:P Kuszą mnie również ich balsamy na wagę. 


Znacie? Lubicie?

43 komentarze :

  1. nie znam, ale super wyglądają te kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale się fantastycznie prezentują :)
    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście ?
    Bardzo proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mi się podobają:)

      Oczywiście:D

      Usuń
  3. Piękne!!! Ta frezja musi być ciekawa :D Kosmetyki Lavea widzę w Wispolu, ale tej linii nie kojarzę,
    Gdzie zamówiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. zupełnie nie znam :D ale sporo tego zamówiłaś jak na to, że nie miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zaszalałaś! :) nie znam ale kosmetyki prezentują się swietnie, lubie takie proste opakowania, sama chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaszalałam dla innych Pań:) Frajda i tak była jakbym wszystko dla siebie kupowała:D

      Usuń
  6. uwielbiam produkty z morza martwego :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że osobie obdarowanej podpasowały:)

      Usuń
  7. wyglądają slicznie :) moja łazienka by sie cieszyła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja czeka jak frezjową serię wyciągnę:)

      Usuń
  8. Ale ślicznie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowania są naprawdę urocze i niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama bym się skusiła na któryś;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowania mega ciekawe jak pachną
    Super blog będę zaglądać częściej :)

    potrzebuje kliknięć pomożesz będę wdzięczna :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszą ładnie prezentować się na wannie :)
    Ciekawie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie opakowania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno będą pięknie ozdabiały łazienkę takie ładne buteleczki ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się prezentują te opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja jestem fanką:)

      Usuń
  16. Pierwszy zestaw pasowałby do klimatów mojej łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, kto wie. Coraz częściej zastanawiam się nad jakimś rozdaniem:)

      Usuń
  17. rewelacyjnie się prezentują :)

    mogłabyś poklikać w moim nowym poście? :*
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądają, nie dziwię się, że Cię pokusiło ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że również przypadły do gustu. Jest nadzieja, że obdarowane również zachwycone:)

      Usuń
  19. Piękny zestaw! Ciekawe jak się sprawdza. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale one pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka