piątek, 3 lipca 2015

Żegnam puste opakowania

Troszkę się tego nazbierało w wyniku wyszperania wszystkiego z zakamarków łazienki, czekające resztki produktów czekały aby wreszcie je wydenkować do cna. Niektóre opakowania czekały na denkowy post.




Puma Flowing
Moje zapachowe cudo. Nic się nie zmieniło uwielbiam (TU).

Lirene, Stop rogowaceniu, Krem-maska 30% Urea
Podobno jest w Biedronce. Jeszcze nie widziałam ale bacznie obserwuje biedronkowy asortyment.
Byłam zadowolona o czym pisałam TU.

Avon, płyny do kąpieli
Wreszcie! Wreszcie wyszły wszystkie z mojej łazienki. Sympatycznie ale ile można;) (TU)

Rival de Loop, Żel do mycia twarzy z peelingiem 30+
Wodnisty, delikatne drobinki i ten uroczy procentowy zapach. Strach się bać... Nigdy więcej!

Alverde, arganowy olejek do włosów
Pisałam o nim TU.  Trudno nie ma DM u nas, a szkoda:(

No 36, Intensywnie regenerujący krem do stóp
TU.  Czeka na mnie teraz maska.

Nivea, Modelująco-ujędrniający krem do ciała Q10 do brzucha, ud i pośladków
Oj, czekał wieki na otwarcie. Taki mały przyjemniaczek do którego nie mogłam się przekonać. Wylądowała w większości na stopach jako maska:D Wiecie, stopy też można ujędrnić:D 

Avon, Różany krem do twarzy
Stał biedaczek wieki i poszedł do śmieci. Niestety nie mogłam znieść zapachu.

Eveline, krem BB
Ważność się skończyła, poszedł cały do kosza. Chciałam zacząć stosować w ciąży, później na początku po porodzie. Jednak dobrze, że tego nie zrobiłam ponieważ zawiera filtr przenikający.

Nivea, Stress Protect
Średniak i ten cytrusowy zapaszek...

Avon, Odżywki w sprayu  Orzech makadamii & Aloes oraz Morela & Masło Shea
Bardzo przyjemne produkty. Długo utrzymuje się zapach na włosach. Ułatwiały rozczesywanie. Może do nich jeszcze wrócę jeśli będzie okazja.

Avon, Intensywnie pielęgnujący krem na noc do masażu stóp
Lawendowy super efekt. Polecam TU.

Kosmetyki dla mam TUTAJ.

Oprócz tego wreszcie zużyłam kule do kąpieli, które były dostępne w Biedronce - super sprawa:) 
Plus regenerująca maseczka Liście Zielonej Oliwki - również duży plus. Moja przemęczona buzia tego potrzebowała.

24 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Troszkę;) Jednak kosmetyki mamuśkowe były już prawie puste i czekały sporo na wpis:)

      Usuń
  2. Fajne duże denko :)) Też mam jeszcze jeden płyn Avon ale w zapasie muszę go wyjąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo udało Ci się zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się uzbierało ale troszkę więcej niż miesiąc niektóre czekały:)

      Usuń
  4. Jeeej, jak ja lubię kule do kąpieli <3 Ale nie są niestety dedykowane prysznicom :( Swoją drogą, sporo u Ciebie ,,poszło" ;-)

    Ps dodaję do obserwowanych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczyna się również do nich przekonywać :D Przyznam, że też strasznie mi szkoda ich wrzucać do kąpieli:P

      Usuń
  5. no no , sporo tego
    ja nie denkuję, bo częśc kosmetyków w połowie albo końcówki idą w świat do rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko :) Gratuluję zużyć. Krem-maska do stóp z Lirene mnie zainteresował i chętnie wypróbuje :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooooo...................... szalone zużycie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo duże zużycie :) Miałam podobne wrażenia odnośnie tego kremu z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zebrałaś spoooore denko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jednak sporo rzeczy było u mnie jakiś czas i albo czekały na dobicie albo były takie wielkie (płyny z avonu) że wreszcie trafiły do denka powiększając tym samym zbiór pustych opakowań:)

      Usuń
  10. Miałam ten zapach z Pumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również Twoje serducho podbił:)

      Usuń
  11. Ogromna liczba opakowań! Obrabowałaś drogerię? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka