piątek, 14 sierpnia 2015

Alterra Peeling Papaja i Ekologiczny Kokos

Dziś padło na zdzierak. Zdzierak, który od jakiegoś czasu kusił mnie swym opakowaniem w szafie skarbów:D Przyszła pora i na niego więc dzielę się wreszcie moją wątpliwą radością;)



Jestem ciekawa czy Was kusi opakowanie? Jak wspomniałam przed chwilą - mnie kusiło i to bardzo.
Wrzuciłam go więc do koszyka i radośnie wróciłam do domu. Oczywiście nie powędrował ze mną prędko pod prysznic. Wszak wiadomo, że u zbieraczy większość kosmetyków musi swoje odczekać:P


Myślę sobie - papaja, kokos i do tego ekologiczny:D I jeszcze ten zapach Morza Południowego, który dodam, że jest czarodziejski. Nie wiem o co w tym chodzi przyznam szczerze. Ktoś wie jak pachnie czarodziejskie Morze Południowe??!! Czekam na znak...


Albo i nie czekam bo jeśli pachnie tak jak twierdzi Alterra lub podobnie to podziękuję:) Co tu dużo mówić zapach jest czarodziejski ale dla miłośników spirytusowych woni... Wali po nozdrzach plus dostajemy jeszcze dodatkową mieszankę dziwnych chemicznych zapaszków. Nie, tak chyba nie może pachnieć czarodziejskie Morze Południowe!;)

Przyznam, że kokosowe drobinki podbiły moje serce. Zdzierak jednak zaliczam do delikatnych. Jeśli sobie pożałujemy efekt będzie nieodczuwalny. Gdy jednak wyciśniemy zawartość od serca (i tak zaczęłam robić) coś już na ciele czuć. Zresztą ma konsystencje rzadką, wręcz lejącą, a co za tym idzie aplikacja "od serca" nie jest trudna.


Nie będę Was jednak okłamywać - zapach niszczy wszystko. Zapewne do niego nie wrócę. Dodam jednak dla miłośniczek wrażeń, które lubią ryzyko - są osoby, którym przypadł do gustu. Obiło mi się nawet o uszy, że zachwalano jego egzotyczny zapach. 

Koszt 200ml to ok. 7-8zł


23 komentarze :

  1. nienawidzę takich chemicznych zapachów jak dla mnie odpada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze:) Chociaż żal mi kokosowych kawałeczków:(

      Usuń
  2. Przez ten zapach to raczej chyba już nie dla mnie niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach bardzo ważna kwestia :) Nie ma, co się zmuszać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Szczególnie, że tyle jest fajnych zdzieraków.

      Usuń
  4. Kocham wszystko co kokosem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chwalę sobie kosmetyki do włosów z Altery, ponieważ mają świetny nieszkodliwy skład :) Jednak ich zapach też pozostawia wiele do życzenia ;) mimo to skład dla mnie ważniejszy :) Tego peelingu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem nawet jak zapach średni to można przeboleć:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jest ważny. Chociaż czasem skład ważniejszy.

      Usuń
  7. Ostatnio trafiłam na niego ale nie wziełam- cena i opakowanie ok ale coś nie przypadł mi do gustu,ze względu na zapach:) ale ogolnie pilingi są ok!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale lubię kokosowe produkty. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zaryzykować:) Niektóre osoby sobie zapach chwalą.

      Usuń
  9. Oj szkoda, ze nie pachnie ładniej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te drobinki są rzeczywiście świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale co z tym zapachem się stało ja nie wiem.......

    OdpowiedzUsuń
  12. aż dziwne że pachnie spirytusowo, w sumie żel nie powinien

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka