piątek, 21 sierpnia 2015

Eva Natura, Lawendowy szampon do włosów

Dziś będzie lawendowo dzięki Evce;) Bez zastanowienia jakiś czas temu wylądował u mnie w koszyku. Jak tu się nie skusić skoro 300ml kosztowało zawrotną sumę 2.99zł! Oczywiście w promocji:) Czy dał radę? O tym dalej....






Muszę przyznać, że prócz ceny przyciągnęło mnie opakowanie. Lubię opakowania Eva Natura - sama nie wiem czemu:)


Oczywiście producent jest oszczędny w opisie. Wiadomym jest, że szampon na myć włosy. Nie znajdziemy tutaj obietnic typu: "Twoje włosy będą cudownie powiewać na wietrze, puszyste, lekkie już podczas mycia..." i inne takie cuda, miody i orzeszki. Mówi do czego, jak stosować plus, że zawiera ekstrakt z lawendy, chabru i dzikiej róży. 

W środku kryje się rzadki, lekko fioletowy szampon, który dobrze się pieni. Zapach przyjemny, lawendowy. Używam codziennie i jest ok. Tzn. jest prawie dobrze ponieważ ma tendencje do sprawiania, że włosy staną się: matowe, szorstkie, może nawet lekko przesuszone. Bez odżywki ani rusz. Oskarża się go o coś jeszcze ale o tym za chwilę;)
Warto również wspomnieć, że dobrze zmywa olejki. Chociaż obecnie stosuję Marion, po którym nie mam efektu "litr oleju na głowie";)
Niektórzy marudzą na efekt klapnięcia, nieświeżości a nawet szybkiego przetłuszczania. Przyznam szczerze, że na początku tego nie zauważyłam. Jednak po ok. tygodniu-dwóch pojawiło się zarzucane klapnięcie. Przetłuszczenia brak jednak coś nie jest do końca tak jak powinno (chociaż nie po każdym myciu). 
Mimo wszystko cieszę się, że brak przetłuszczenia, a mam ku temu tendencję. Może to kwestia tego, że ostatnimi czasy włosy myję codziennie. Po niektórych szamponach miałam mega zawirowania w szybkim tempie. Tutaj włosy trzymają się znośnie i spokojnie mogłabym wyskoczyć po bułki do sklepu następnego dnia bez wcześniejszego szorowania włosów:) 


Nie jest to może cudowny szampon ale spokojnie można go zaserwować włosom od czasu do czasu.

Miałyście może z nim styczność? Stosowałyście inne kosmetyki Eva Natura?


34 komentarze :

  1. Średnio przepadam za zapachem lawendy, ale kto wie, może by mi się spodobał ten szampon. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawenda jest delikatna więc kto wie:) Chociaż z drugiej strony nie jest jakimś cudem świata więc nie warto się katować:D

      Usuń
  2. Najważniejsze, że dobrze myje. Musiałabym wypróbować z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na promocji można brać - 2.99 za szampon, można ryzykować. Chociaż cena bez też jego niska - ok. 6-7zł.

      Usuń
  3. dla mnie pewnie by był za "mocny", moje włosy są takie suche, że pewnie wyglądałabym jak miotła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, kto wie. Opinie są różne. Jedni, że są lekko przesuszone. Inni, że przetłuszczone. Co osoba kto inne wrażenia:)

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od wąchania lawendy kicham, więc nie dla mnie. Butelka szamponu jest taka swojska :) Planuję kupić szampon rumiankowy z tej firmy, ale... po drodze mam jeszcze inne plany, więc z tym szamponem spotkam się za pół roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się sprawdzi:) Przyznam, że rumiankowy nie wpadł mi w oko:)

      Usuń
  6. Uwielbiam lawendę,ale szampon ma SLS, więc odpada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście również wolę bez SLS ale często przymykam oczy i jazda na włosy:)

      Usuń
  7. cena faktycznie zawrotna,
    lubię tę markę czasem kupuje kremy do rąk Eva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Len do rąk i stóp. Jestem ciekawa jak się sprawdzi:)

      Usuń
  8. Lubię szampony Eva Natura i chętnie bym ten wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli sprawia, że włosy są matowe i szorstkie, to chyba podziękuję. Niby i tak używam odżywki przy każdym myciu, ale jednak :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ładnie to tak?:) Trzeba przyznać, że zapach jest dość specyficzny i nie każdemu podchodzi.

      Usuń
  11. te lawendowe zapaszki jakoś do mnie nie przemawiają :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosowałam tego szamponu, ani żadnych produktów tej firmy i raczej się na niego nie skuszę przez zawartość SLS ;)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już dawno nie miałam tych szamponów, ja i tak używam 3-5 szamponów na zmianę, nie używam codziennie jednego ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalona:) Osobiście staram się używać zawsze jeden produkt.

      Usuń
  14. kurcze cena jak nie wiem co xd :D mniej niż piwo

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Na każdą kieszeń:) A jeszcze jak ktoś znajdzie ulubieńca - super sprawa.

      Usuń
  16. Kiedyś miałam szampon z tej serii, ale rumiankowy. Ciekawa jestem zapachu tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę musiała też się skusić na rumianek. Niestety, nie widziałam go nigdy...

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka