sobota, 29 sierpnia 2015

Zdobycze sierpnia!

Już za chwilę koniec sierpnia. Czas leci, że hej! Nie tak dawno marudziło się, że upały nie do wytrzymania. Zaraz będziemy gadać jak to szaro, szybko ciemno itd.

Teraz jednak najważniejsze - moje łupy sierpnia:




SheFoot, Złuszczająca maska do stóp
Skarpetki chodziły za mną jakiś czas. Słyszałam wiele dobrego o marce, akurat były w promocji więc kupiłam. Zapomniałam jednak o jednej rzeczy. Wróć, świtało mi, że nie będę mogła ich jeszcze stosować jednak chęć posiadania plus promocja były silniejsze. Upewniłam się już po zakupie. Muszę grzecznie czekać na wrzucenie na stopy:) Dlaczego? Skład wszystkich skarpetek nie jest zalecany dla mam w ciąży oraz karmiących. Warto o tym pamiętać! Cena w promocji: 9,99zł

Smart Girls Get More, Lakiery do paznokci
Skusiłam się na biel (21) plus róż (3) i żółty (8). Akurat była promocja 1+1 50% taniej. Niestety okazało się, że lakiery fluo są do sztucznych paznokci... I może w tym tkwi sekret niepowodzenia przy pierwszym użyciu różu. Dopiero teraz zobaczyłam etykietę. Co jest trudne bo większość ma ją rozmazaną. Ok. 1,70-3zł

Smart Girls Get More, Cienie do powiek Rollipop
Również dorwane w jakieś promocji. Mam 2 i 4. Kolory strasznie przypadły mi do gustu. O nich w osobnym wpisie. Koszt ok. 5-7zł



W Naturze skusiłam się również na promocje dwupak żeli Fa za 6,99-7,99 (dokładnie nie pamiętam)
Część poszła w świat dla teściowej i mamy. Skompletowałam sobie wszystkie warianty dostępne w promocji. Druga połówka również się na coś załapała jak widać:) Mam nadzieję, że będę zadowolona!



Do mamy poszły żele Fa, a tata sprezentował mi White Flower, Błoto z Morza Martwego (ok. 22zł/500g) - tyle się naczytałam dobrego, że chciałam kupić. Okazało się, że błotko zawędrowało do mnie w prezencie.
Oprócz tego testować będę Alterra, szampon dodający objętości (ok. 5zł)



Timotei, Róża z Jerycha, 2w1
Szampon, który uwielbiam i o którym już nie raz wspominałam. Kolejna wielka butla kupiona w Biedronce. Ostatnio był w promocji za ok. 10zł

Smart Girls Get More, Preparat wzmacniający z methioniną
Może być stosowany pod lakier kolorowy jako baza więc wrzuciłam do koszyka z ciekawości. Cena ok. 5,50zł

Natura, Drewniane patyczki do skórek 
Czas zabrać się za pazury!:) ok. 3.50zł/10sztuk

FussWohl, Krem intensywnie nawilżający do stóp
Kremów do stóp nigdy za wiele! Ciągle szukam, ciągle testuje... Może się sprawdzi. Rossmann, ok. 4zł



Będąc ostatnio w innej aptece skusiłam się na:

Dermedic, Płyn micelarny
Wreszcie kupiłam coś tej marki. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. Cena: 9,99zł

MaxUlg, Krem do stóp
Miałam go wieki temu. Paru osobom polecałam. Był akurat przy kasie więc przygarnęłam. Mam nadzieję, że zdania o nim nie zmienię. Cena: ok. 13zł

Chicane, Paradise Beach, Mgiełka zapachowa
Arbuz za 6.99?! Biorę! Po pierwszym teście - zadowolona! Mgiełkę kupiłam w Netto.



Skusiłam się na dni darmowej wysyłki. Wreszcie mam moje pierwsze cuda z Pszczelej Dolinki.
Miód i kwiat pomarańczy, Jaśmin, Owsianka z mlekiem i cukrem waniliowym oraz Truskawkowy pomidor. Pachną cudownie!!:) W nadchodzącym tygodniu zabieram się za testowanie!




Na koniec kolejna dostawa Yankee Candle. Tym razem kupowałam w Pachnącej Wannie i jestem bardzo zadowolona:

Sea Coral, Jelly Beans, Wind&Lown, Blue Summer Sky, Hazenut Coffee, Storm Watch, Red Raspberry i gratis w postaci Tuscan Vineyard Goose Creek.


Ufff... i to by było na tyle:) A jak u Was minął zakupowy sierpień?


P.S. Widzieliście już nową stronę Natury? Może jestem do tyłu ale wczoraj zauważyłam, że ruszyła internetowa drogeria - można zamawiać na ich stronie produkty!;)






43 komentarze :

  1. Ile cudowności :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chicane, Paradise Beach, Mgiełka zapachowa --- to mi się najbardziej spodobało z Twoich zdobyczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełka zapowiada się bardzo obiecująco:)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem jak się sprawdzi to błoto z morza martwego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bo wiele dobrego o nim słyszałam:)

      Usuń
  4. kusi mnie błotko z morza martwego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery mają genialne kolory! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wspaniałości :) Daj znać jak się sprawuje błotko z Morza Martwego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. poznałam wiele kosmetyków Dermedic i akurat ten płyn jest dosyć średni :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawią mnie te cienie, na błotko też mam chęć, a ta mgiełka mi nie przypadła do gustu, akurat jakaś kobieta w netto testowała, ostry jakiś chyba że psikała czym się dało.... ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O cieniach będzie na 100%!
      Może szalała kobitka:P:)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dzięki Tobie:):) I dobrze bo już sam zapach przy otwieraniu koperty był obłędny:D

      Usuń
  10. Same wspaniałości :) Fajne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, fajne tylko te sztuczne pazury...

      Usuń
  11. O, pierwsze słyszę, że można zamawiać na stronie Natury - dzięki za info! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam świeczki zapachowe! To Błoto z Morza Martwego mam ale jeszcze nie używałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maskę do stóp stosowałam, ale innej firmy :) Efekty były super !

    OdpowiedzUsuń
  14. Pszczela Dolinka jest super,na pewno mydełka Ci się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę mgiełki i Yankee ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mgiełka się sprawdzi i zapaszki YC przypadną do gustu po odpaleniu:)

      Usuń
  16. ojej nie moge parztyc na tyle dobroci;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem ciekawa błota, maseczke shefoot juz testowałam i była w porzadku, no i te mydełka... moje ukochane <3 :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i ja mydełka pokocham:)

      Usuń
  18. A ja jeszcze nigdy nie miałam żelu Fa :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ileee świeczek <3 !!! Czekam na ich recenzje :D Błotko baaardzo lubię, początkowo myślałam, że mi wyżre skórę, tak szczypało, ale później ku mojej radości, tego efektu już nie miałam :D

    Z przyjemnością będę zaglądała na Twojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten efekt mnie ominie;):P

      Usuń
  20. Sporo tego! Muszę w końcu wypróbować Jankee Candle!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka