piątek, 4 września 2015

Balea, Malina i Trawa cytrynowa

Będąc w pobliskim sklepie z chemią i kosmetykami od naszych zachodnich sąsiadów skusiłam się na parę cudeniek z DM. Padło m.in. na mydło do rąk. Balea ma cudownie pachnące kosmetyki:) Początkowo średnio widziałam opcję kupowania mydła do rąk. Przecież można wybrać coś innego - balsamy, kremy i inne cuda, a nie jakieś "zwykłe" mydło. Niestety, dużego wyboru nie miałam:D




Zresztą co tu dużo pisać - miałam nosa! Malina, trawa cytrynowa i Balea to nadzieja na eksplozje zapachu! I tak też jest. Zapach jest niezwykle intensywny (ale nie drażniący nosa) i co najważniejsze naturalny. Zero chemicznej nuty.


Moje Drogie ten zapach jest obłędny! Świeże, rozpływające się w ustach maliny. Tak delikatne, że przy mocniejszym złapaniu paluchami puszczają sok i cudowny malinowy zapach. Tak, takie właśnie jest mydło od Balei. Maliny grają tu główną rolę. Trawa cytrynowa majaczy gdzieś w tle i jest kropką nad i.

Zapach utrzymuje się na dłoniach dłuższą chwilę. I tutaj uwaga - w łazience jakiś czas! Początkowo, kiedy nos jeszcze nie był przyzwyczajony do tego cuda, za każdym razem gdy przeszłam koło umywali czułam soczyste maliny. Istne zakochanie - chcę balsam!:)


Cała pompka serwuje nam sporo lekko różowatego płynu. Często stosuję tylko połowę i jest to również wystarczająca ilość do umycia dłoni. 

Jestem bardzo, bardzo na tak! Za 500ml zapłaciłam ok. 6zł.




Przy okazji zachęcam Was do głosowania na mani Agacys:) Jeśli podoba się Wam to co zmalowała to klikamy, klikamy. Niestety nie posiadam FB ale dla posiadaczy konta wielkie dzięki jeśli wybiorą właśnie jej paznokcie! (prośba z mojej inicjatywy aby nie było;))


48 komentarzy :

  1. szkoda że u mnie wybór marny z ich kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też bez większej rewelacji:(

      Usuń
  2. Z Balea miałam tylko żel pod prysznic i balsam, zapachy tej firmy mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach pewnie by mi się spodobał, niestety nie mam dostępu do tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak większość z nas:) U mnie też średnio. Z drugiej - chociaż coś:P

      Usuń
  4. Miałabym ochotę jeść to mydło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że pachnie smakowicie:)

      Usuń
  5. Chciałabym powąchać te malinki :) A na Agatę już głosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz mogła!

      Dzięki za głos.

      Usuń
  6. Uwielbiam zapach malin i trawy cytrynowej, ciekawa jestem jakby to wyszło w połączeniu! Brzmi kusząco... :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Kusi, kusi:) Widzę, że nie tylko Ciebie:)

      Usuń
  8. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale myślę, że gdy tylko będę miała możliwość kupna to się skuszę, by móc ocenić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie będziesz mogła coś kupić:)

      Usuń
  9. Jak dobrze, ze Balea mnie nie kusi :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach jest cudowny, miałam balsam o tym zapachu i był świetny, a wczoraj kupiłam żel i zapach jest jeszcze piękniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapachowe produkty, więc chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  12. Malina i trawa cytrynowa? Mmm to musi pachnieć cudnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jest! Aż musiałam odpalić malinowy wosk od YC:)

      Usuń
  13. UUUU wszystko co malinowe - uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chcę taki zapach u siebie!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że malinowych maniaków jest więcej:)

      Usuń
  15. Jestem ciekawa, kiedy w końcu spróbują wprowadzić Balea do Polski ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno były jakieś próby/przyglądanie się rynkowi(??)... Ostatecznie jednak nie mają ochoty do nas wchodzić:( Jeszcze...;)

      Usuń
  16. Chętnie wypróbuję bo zapach bardzo kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam w takim razie na znak jak już będziesz testować.

      Usuń
  17. Zapach na pewno bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. z Balea posiadam dwie odżywaki do włosów, na pewno zakupiłabym ich żele pod prysznic bo bardzo mnie kuszą, ale niestety obecnie nie mam dostępu do DM'u :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście żałuję, że jak miałam DM pod nosem to całego nie przywiozłam:)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Kolejna fanka malinek:) Tutaj pachną bosko! Chociaż tak dużo malinowych kosmetyków nie miałam

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Również jak o nim pomyślę to go czuję:) Zresztą jak patrzę już na samo opakowanie to robi mi się malinowo:)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Nie będę kłamać, że jest inaczej:) Zapach na 6!

      Usuń
  22. Fajnie się prezentuje.
    Ja przede wszystkim używam ich żeli pod prysznic ale ostatnio z zapasów wyjęłam szampon i odżywkę z mango z Balea i moim włosom ten duet bardzo bardzo odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mango - coś czuję, że również pachnie ładnie?;)

      Usuń
  23. Już samym opisem zapachu kuuusisz oj kusisz do zakupu tego cudeńka !! :D

    Kochana ogromnie dziękuję za wspomnienie o mnie w swoim poście <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Skoro obłędny, warto spróbować :) Balea kusi mnie od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka