piątek, 11 września 2015

Eva Natura, Przetłuszczające, ciężkie, matowe

O pachnącym lawendą szamponie Eva Natura pisałam w sierpniu. Teraz przyszedł czas na zielonego:) Szampon ten miałam już jakieś 4-5lat temu. Dalej o tym jak się spisuje...



Również kupiony na super promocji 2.99;) Gdy stosowałam go kawał czasu temu nie podbił mojego serca, tak jest również i tym razem. Zwykły szampon do mycia bez większej rewelacji. 


Oczywiście i w tym przypadku producent za bardzo się nie rozpisuje. Mamy ekstrakt z porzywy, arniki i rozmarynu. Szampon jest rzadki, lekko zielonkawy. Przyzwoicie się pieni. Jeśli chodzi o ziołowy zapach - tutaj przyznaję się bez bicia - bardzo, bardzo go polubiłam. I właśnie z powodu zapachu zawędrował ze mną znów do domu:)


Przyzwoicie myje. Niestety (nie licząc Timotei) każdy szampon, który kupię do włosów przetłuszczających sprawia, że moje włosy przetłuszczają się tak samo, a nawet i szybciej! Początek nawet, nawet jednak z każdym dniem jest coraz gorzej....:/ Gdy suszę włosy suszarką nie ma tragedii, gdy zostawię je same sobie to są klapnięte. Nie można mu jednak odmówić dobrego oczyszczenia.

Dziś zastosowałam go wraz z brązowych cukrem do peelingu skóry głowy i muszę przyznać, że w ducie sprawdził się przyzwoicie.

Tak jak pisałam przy lawendzie - nie jest cudem, jednak od czasu do czasu można go włosom zaserwować.


29 komentarzy :

  1. Moje włosy też jakoś nie lubią się za bardzo z szamponami do przetłuszczających się włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. jakis czas stosowalam szampony do wlosow przetluszczajacych sie jednak z reguły to sie nie sprawdza wiec nie przywiazuje az tak wagi do jakich wlosow jest szampon bo efekty i tak sa inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po rozjaśnieniu włosy są trochę przesuszone, dzięki czemu mniej się przetłuszczają. Pozdrawiam ciepło i życzę udanego weekendu :)) :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie farbowałam włosów już wieki;)

      Usuń
  4. Ja używam różnych szamponów, mam na zmianę 4-5 butelek w łazience i moje włosy dobrze na to reagują nie przyzwyczajają sie do jednego ;)) A tego Twojego chyba nie miałam....

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam produktów tej marki, ale jak przeczytałam tytuł posta to tak jakbyś mówiła właśnie o moich włosach :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie używam szampony Balea i jak na razie jestem nimi zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go kiedyś, ale nie pamiętam już czy byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nic nie miałam z evy, ale szampon zdecydowanie nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanowił mnie ten brązowy cukier do peelingu skóry głowy- nigdy nie słyszałam o tej metodzie, możesz powiedzieć o tym coś więcej? ;)

    PS. nie martw się, nie zostawię Was <3 Będę pisać- postaram się minimum raz w tygodniu coś zamieszczać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę garść brązowego cukru (bo taki akurat mam w kuchni), mieszam z szamponem, troszkę wody i na głowę. Masuję, masuję, płuczę i gotowe:D

      Dodam, że zrobiłam to pierwszy raz więc specjalistką nie jestem. Słyszałam jednak wiele dobrego o peelingu skóry głowy:)

      Usuń
  10. kompletnie nie dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj kiedyś dawno temu Eva mi podrażniła łepetynę. Więc mówię jej nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena szalowa. Lubie ziołowe zapachy kosmetyków, szczególnie z pokrzywa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy tego szamponu, aż się zastanawiam jak u mnie by się sprawdził :) tym bardziej, że można go wychwycić za taką cenę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, z ciekawości bym wyróbowała ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie jest podobnie z szamponami do włosów przetłuszczających się.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja przestałam używać szamponów do włosów przetłuszczających się bo było tylko gorzej

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam jeszcze okazji stosować, może kiedyś wypróbuję :) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje włosy wolą szampony do normalnych albo suchych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja kiedyś ciągle kupowałam szampony do włosów przetłuszczajacych się (Bo takie mam), ale nie kończyło się to dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam szampony z tej serii i nie lubię ich, nie działają specjalnie na moje włosy, ani na ich mankamenty. Do tego plączą je niemiłosiernie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla moich włosów rodzaj szamponu nie ma większego znaczenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka