środa, 2 września 2015

Isana Med, Lotion do mycia twarzy i ciała

Witajcie!

Już parę razy (gł. w denkach) wspominałam Wam o tym lotionie. Za mną kolejne opakowanie. Nowe czeka już na otwarcie.



Używam go już ponad rok i zawsze z wielką chęcią do niego wracam. Z pewnych powodów mam do niego również wielki sentyment...;) Poniżej przedstawiam dwa opisy - pierwszy, który był od momentu mojej pierwszej flaszki, drugi widnieje już na najnowszych opakowaniu:



Wielki plus za pompkę - możliwość otwierania i zamykania. Opakowanie również ok ( podobają mi się opakowania tej serii). 


Idealnie sprawdza się w codziennej pielęgnacji, a jeszcze lepiej gdy jesteśmy poza domem. Myłam chyba nim nawet włosy z 2 razy;) Trafiał również dość często na buzię jednak głównie służy mi do mycia ciała. 
Ma przyjemną konsystencję. Dobrze się pieni. Uwielbiam również jego zapach. Generalnie to taki zapach-bezzapachowy jeśli wiecie co mam na myśli:D W każdym razie uwielbiam go mieć na łazienkowej półce. Przyzwoicie sprawdza się również przy depilacji. Nie wysusza. Po użyciu czuć, że skóra jest oczyszczona i odświeżona.


Koszt 300ml to ok. 3,50-5zł (Rossmann)!

Jestem z niego bardzo zadowolona i uwielbiam go używać! Chociaż byłoby fajnie gdyby nie miał w sobie paru składników... Jestem również po prysznicu/kąpieli z nim mega odprężona i zrelaksowana:)

44 komentarze :

  1. sprawdzę, bo czemu by nie za taką cenę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm całkiem, całkiem sprawdzę i ja.

    OdpowiedzUsuń
  3. za taką cenę! chętnie przetestuję bo sama mam już kilka Rossmannowych ulubienców ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zastanawiać tylko testować:D

      Usuń
  4. kosmetyki z isany są bardzo dobre i niedrogie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię kosmetyki z Isany, bo to dobra jakość za niewielką cenę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jak wspomniały dziewczyny - dobre i tanie:) Też lubię.

      Usuń
  8. Chyba go jeszcze nie miałam, nie wiem dlaczego ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo przypomniałaś mi o nim! używałam go dawno temu,bardzo lubiłam,kupowałam zapas i wlewałam do swojej butelki :) przy najbliższej wizycie w Rossku sobie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Isanę :-) Niska cena, a niezła jakość :-)

    Zmieniają wygląd/formułę i była to "cena na do widzenia" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, nic mi o tym nie wiadomo. Dzięki za info:)

      Mam nadzieję, że jeśli zmienią formułę to na lepszą, a nie na odwrót...

      Usuń
  11. Isanę lubię jak mi się sprawdza;p kilka miałam bubli od niej więc tak pół na pół wygląda miłość ma do tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również trafiłam na bubelki. Na szczęście nie mają strasznie wysokich cen;)

      Usuń
    2. o tak:D gdyby były drogie to by żal było kasę wydawać;p

      Usuń
  12. Ciekawy płyn, Isany jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszalam pozytywne komentarze o tym produkcie;d

    kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem sama jeśli o zadowolenie chodzi:)

      Usuń
  14. Nigdy go nie widziałam nawet w Rossmannie, ale lepiej się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dostępny tylko w Rossmannie;) Dział - żele i inne cuda do kąpieli

      Usuń
  15. Za taką cenę warto przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam. Może przypadnie do gustu:)

      Usuń
  17. Fajnie, że o nim napisałaś bo wcześniej jakoś nie zwróciłam na ten produkt uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, człowiek przechodzi czasem koło czegoś fajnego i nawet nie wie. Nie ma co się dziwić - tyle tego na sklepowych półkach!:)

      Usuń
  18. Muszę w końcu kupić jakiś produkt Isana. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wypróbuję :) isana med jeszcze mnie nie zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie tak i tym razem!

      Usuń
  20. Wolę pachnące produkty. Dobrze, że się pieni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka