środa, 14 października 2015

Bioliq Dermo, Intensywe serum rewitalizujące

Dziś serwuję Wam intensywne serum rewitalizujące od Bioliq. Jest ze mną już pewien czas, wpis miał pojawić się wieki temu. Wreszcie się zmobilizowałam i coś o nim naskrobałam. Co kryje w sobie 30ml buteleczka i czy jest to cud nad cudami...





Naczytałam się o nim wiele ochów więc gdy tylko zobaczyłam go w zawrotnej cenie ok. 14zł wrzuciłam bez większego namysłu do wirtualnego koszyka. Pozostało tylko czekać na przesyłkę...:)


Muszę przyznać, że już sama szklana buteleczka sprawia, że stosowanie serum jest przyjemne. Niektóre osoby twierdzą nawet, że można poczuć się jak ktoś wyjątkowy, lekki powiew luksusu i te sprawy:):P Idąc tym tropem można poczuć się jak gwiazda z pierwszych stron gazet, które serwuje sobie serum za tysiąc dolców... Jednak moje odczucia nie idą aż tak daleko:)


30ml buteleczka? Bałam się, że zniknie w tempie ekspresowym. Szczególnie, że lubię zaszaleć. Nic bardziej mylnego. Używam, używam i zużyć nie mogę:) Chociaż przyznam, że miałam dłuższą przerwę bo ile można... Teraz znów wróciłam i chyba troszkę tęskniłam.


Przechodząc do działania. Tutaj znów wiele Pań rozpływa się w zachwytach. Po co operacje... Podwójny podbródek zniknie, zmieni się kontur twarzy. M.in. właśnie to obiecuje producent.


Oprócz tego rewitalizacja, regeneracja, jędrność, elastyczność, nawilżenie, odżywienie,  wyrównanie kolorytu. Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam.

I teraz moja chwila prawdy! Uwaga....


Idealnie sprawdza się w duecie z kremem (mam wrażenie potęgując jego moc), również nieźle sprawdza się sam. Szybko się wchłania. Nie pozostawia tłustej warstwy.
Czuć nawilżenie oraz odżywienie ale bez szału. Cera jest promienna. Może lekko poprawia koloryt.
W każdym razie jest przyjemy w stosowaniu ale jakiś spektakularnych efektów nie zauważyłam.

Czy warto w niego zainwestować? Warto, chociaż spodziewałam się czegoś więcej. Zresztą 30ml serum można dorwać za śmieszną sumę i przekonać się na własnej skórze czy produkt spełni Wasze oczekiwania lub/i będzie przyjemny w stosowaniu.

Znacie produkty Bioliq? Jak wrażenia?


42 komentarze :

  1. Nie ma Twojego zachwytu, nie ma mojego wow :)) Buziaki na miły wieczorek :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)

      Wiele użytkowniczek uważa, że jest po nim wow:D

      Usuń
  2. Kiedyś miałam krem z Bioliq i był bardzo średni więc jakoś zraziłam się do tej marki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz;) Mnie też jakoś nie ciągnie mimo, że serum jest ok. Może brakuje tego efektu wow.

      Usuń
  3. Dzięki pipetce możemy odmierzyć precyzyjnie ilość :) Mnie jakoś nie ciągnie do Bioliq :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ciągnęło do serum. Kupiłam, używam i jakoś mnie nie ciągnie do innych produktów.

      Usuń
  4. Nigdy nie stosowałam, ale to bardzo ostatnio popularna marka. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że ostatnio sporo jej m.in. w tv:) Często nie oglądam, a mimo to ciągle widzę reklamy.

      Usuń
  5. Mam zamiar wypróbować :) Już od dawna ale do tej pory nie mogę się zebrać żeby kupić xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam próbki kremów z tej firmy i zastanawiam się nad zakupem pełnowartościowego produktu. Miałaś może kremy z tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, serum jest jedynym produktem.
      Patrząc na komentarz powyżej - Jasminum średnio było zadowolona.

      Usuń
  7. nic nie miałam z tej firmy ale brakuje mi jednak w opisie tego efektu wow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety:( U mnie efektu wow nie było. Mimo wszystko przyjemny kosmetyk.

      Usuń
  8. Miałam to serum i pamiętam że spisywało się fajnie tylko jakoś o nim zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie z efektem wow czy bez rewelacji?:)

      Usuń
  9. Miałam, używałam i pokochałam. Solo czy z kremem działał u mnie cuda a buzia wyglądała rewelacyjnie. Koniecznie będę musiała poprosić siostrę o kolejne opakownaie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się sprawdził u Ciebie w 100%:)

      Usuń
  10. Tego jeszcze nie miałam, ale własnie skończyłam Lumene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lumene, Lumene... Muszę zerknąć do Ciebie czy była recenzja bo przyznam szczerze, że nie pamiętam:)

      Usuń
  11. hm ciekawe jak u mnie by się spisało:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz ciągle słyszę w reklamach o tej marcie, jakoś do mnie reklamy tv nie przemawiają . Lubię kosmetyki które mają pipetkę, faktycznie to sprawia że używa się ich lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pipetka faktycznie sprawia, że jest przyjemne użytkowanie.

      Tak,tak w tv ostatnio bombardują ich reklamami:D

      Usuń
  13. No proszę, coraz bardziej mnie kuszą te kosmetyki, a buteleczki wprost uwielbiam tego typu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam okazję wypróbować inną wersję i rzeczywiście bardzo poręczna aplikacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak sprawdziła się inna wersja:)

      Usuń
  15. Ni stosowałam nic od Bioliq;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ogromną słabość do takich buteleczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wiele jest fanek opakowania:)

      Usuń
  17. z Bioliq ostatnio miałam chęć na ten żel ze szczoteczką, ale ostatecznie nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kusi to pewnie ostatecznie i tak znajdzie się u Ciebie:P:D

      Usuń
  18. Jak dobiję L'oreala to pewnie skuszę się na ten :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  20. Szukam jakiegoś ciekawego serum. Zwykle takiego kosmetyki sa bardzo drogie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka