piątek, 30 października 2015

Natura - szaleństwo cenowe, nawet do -40%

Witajcie:)


W obecnym tygodniu dałam sobie urlop od wpisów:) Obowiązki w życiu realnym sprawiły, że nie mam głowy do tego typu spraw. Mimo wszystko odwiedzam Wasze blogi i w wolnej chwili skomentuję:)







Dużo mówi się o akcji Rossmanna -49%, która rusza już 02/11/15!!
Znów będzie można skusić się na kosmetyki kolorowe w atrakcyjnych cenach.
Musiałam jednak naskrobać szybki post i podzielić się z Wami informacją o innych promocjach.



Dzisiaj jednak o drogerii Natura, która przygotowała również kuszące ceny na kosmetyki kolorowe.



  • - 40% na kosmetyki  KOBO 
  • -40% na maskarę Lash Sensational i wszystkie linery Maybelline
  • -40% (jeśli dobrze pamiętam) na kosmetyki do makijażu Pierre Rene
  • -30% na kosmetyki Catrice
  • -30% na kosmetyki do makijażu twarzy Loreal
  • -30% na kosmetyki My Secret
  • -30% na maskarę Lash Beautifier oraz cienie i eyelinery Astor
  • -30% na podkłady, bazy, pudry i róże Stay Matt Rimmel




Skusiłam się na kolejną kredkę My Secret:) Więcej o kredkach możecie poczytać u Kamili KLIK.
Dostałam 2 i 3. Dziś skusiłam się na 5! O reszcie w zakupowych podsumowaniu października.

Muszę jeszcze tylko wspomnieć, że wreszcie doczekałam się szafy Pierre Rene! Jupi!:D Podkłady już moje.


W najbliższym tygodniu spodziewajcie się wreszcie zbiorczej recenzji mydeł YOPE. Testowanie ich trochę trwało (i trwa nadal;)), a co za tym idzie recenzja trochę się przesunęła w czasie. Chciałam jednak być w 100% pewna...


Zachęcam również wszystkich KOMENTUJĄCYCH ALE NIE OBSERWUJĄCYCH do dołączenia do grona publicznych obserwatorów bloga - będzie mi niezwykle miło:)
DOTYCHCZASOWYCH PUBLICZNYCH OBSERWATORÓW zapraszam do uważnego śledzenie bloga:)

Do usłyszenia w środę!






13 komentarzy :

  1. Wszędzie te kuszące promocje :) zbankrutować idzie

    OdpowiedzUsuń
  2. te promocje również kuszą
    mnie brakuje jakieś fajnej paletki cieni w kolorach nude i czegoś solidnego do brwii- oprócz kredek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poluję na promocje w Rosmannie, nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za Naturą, także czekam na Rossmann :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na promocję się nie skuszę, nic nie potrzebuję, a w Rossmannie też nie poszaleję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej nie kupię nic (poza podkładem) na tych promocjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę wypróbować kilka produktów Kobo i My Secret, może skuszę się na małe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle tych promocji ;) Ja na razie wybieram Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka