czwartek, 8 października 2015

Oczyszczanie twarzy z Ziają i jej pastą Liście Manuka

Wiele już było zachwytów nad pastą Liście Manuka. Lista niezadowolonych jest chyba krótsza od tych, którym przypadła do gustu. Jest jeszcze jedna grupa - zadowoleni ale nie piejący z zachwytu.
Do którego grupy należę? O tym za chwilę.





Doszły mnie również słuchy, że z marką Ziaja jest podobnie jak z pastą - albo się ją kocha, albo nienawidzi. Jestem mniej radykalna w tej kwestii. Markę lubię jednak wiem, że ma w swoim asortymencie produkty godne uwagi, średniaki oraz bubelki:)


Nie spodziewałam się nie wiadomo jakich cudów. Liczyłam na efekt świeżości oraz oczyszczenia i takowy dostałam. Niestety nie zauważyłam aby znikły dotychczasowe niedoskonałości z zaskórnikami na czele, a jakiś czas już ją stosuję. Tak czy siak dam jej jeszcze szansę - kto wie co będzie przy kolejnej tubce;)


Mimo braku spektakularnego usunięcia niedoskonałości lubię stosować produkt Ziaji. Ma cudownie orzeźwiający zapach, który utrzymuje się chwilę na buzi i daje lekki efekt chłodzenia. Konsystencja przypomina pastę do zębów z niebieskimi, ostrymi drobinkami. Dla mnie to przyjemny peeling, który jest dość mocny ale nie podrażniający. Cera jest po nim odświeżona, ma ładny koloryt i czuję oczyszczenie- jeśli pozostały jakieś resztki po demakijażu (oczywiście nie oczu!) to pasta się z nimi rozprawi. Pastę stosuję co 2-3 dni wieczorem. Przyznam, że nie ryzykowałabym codziennego stosowania. Warto również wspomnieć, że dobrze przygotowuję cerę do dalszych zabiegów.


Wiem jedno - na 100% do niego wrócę. Jest przyjemny w użytkowaniu co dla mnie jest również ważną kwestią. Cena jest również przyjazna. Za 75ml tubkę zapłacimy ok. 8zł. Mam również cichą nadzieję, że przy kolejnej tubce zauważę jak rozprawia się z niedoskonałościami cery;)


Znacie? Miałyście? Jak Wasze wrażenia?



29 komentarzy :

  1. Miałam i byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam z Ziaji zadowolona jestem zawsze na szczęście. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Widzę, że się sprawdził:) Trzy wpisy pod rząd i opinia na plus:)

      Usuń
  4. Dawno temu ją miałam, bardzo dobrze oczyszcza skórę

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam krem z tej serii i jakoś nie bardzo mi pomagał
    Chętnie się wybiorę na targi, albo na jakieś inne wydażenie w Gdańsku
    Moze jakby było jakieś spotkanie blogerek, to byśmy się wybrały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście:D
      Szczególnie na jakieś spotkanie:)

      Usuń
  6. Kupiłam właśnie dzisiaj tą pastę, mam nadzieję że się u mnie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tę pastę, zużyłam już kilka tubek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z czystej ciekawości go kiedyś kupiłam ale dla mnie masakra :D nie lubię ziaji i tego produktu jakoś też nie ale może dlatego, że nie nadaje się do mojego typu skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Kolejne na plus:) Szkoda, że Wam Dziewczyny nie podpasowała.

      Usuń
  10. Mam ją i jest w porządku. Ale nie kupię drugi raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie kupiłam, bo nie jest przeznaczona dla mojej cery :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie skusilam sie o dziwo ale wiem ze sa zadowoleni:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Próbowałam, ale dla mnie była za mocna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasty nigdy nie miałam, w sumie chciałabym ją wypróbować, ale nie jakoś bardzo. Za to chwalę sobie krem na dzień, zużyłam już kilka opakowań i jestem bardzo zadowolona - spoko nawilża i pozwala utrzymać cerę w ryzach, gdy go używam to nie mam żadnych wyprysków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kosmetyki z Ziaji , skusiłąś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się z tą pastą średnio polubiłam. Raz daje super efekty, a następnym razem mam po niej ogromny wysyp niedoskonałości :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam pasty, ale mam żel z peelingiem z tej serii i w sumie to jestem zadowolona, ale nie wiem czy coś jeszcze będę miała z tej serii. Jakoś tak wolę te co używam przeważnie z Garniera do twarzy, choć lubię coś wypróbować nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Ziaję, więc możliwe, że wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka