piątek, 23 października 2015

Pachnące piątki: Red Rasberry, Yankee Candle / wosk

Na malinę od YC miałam wielką ochotę. Niestety, będąc w sklepie stacjonarnym nie był akurat dostępny. Tzn. zjawił się w dostawie ale pani błagalnym wzrokiem powiedziała, że nie wie gdzie dokładnie się znajduje w 2 ogromnych pudłach więc musiałam poczekać na kolejną okazję. Musiałam go mieć ponieważ wąchając słoik wręcz się w nim zakochałam. Dorwałam go ostatecznie w internecie.


Wosk miał być moim pewniakiem. Z niecierpliwością przebierałam nogami czekając na pierwsze wrażenia. Przypadnie mi do gusty? Musi przecież ponieważ ostatnimi czasy miałam (i chyba mam nadal) lekkiego malinowego fioła;)



Oczywiście dorzuciłam jeszcze troszkę do powyższej porcji;) Czekałam, czekałam i nagle uderzyła we mnie malinowa moc. Z minuty na minutę coraz bardziej intensywna! Niestety pierwsze wrażenie było dość rozczarowujące. Intensywny zapach malin, który niestety wręcz mnie przytłoczył. Ciężki, stanowczo za słodki. Mający w sobie coś ciężkiego, kwaśnego. Świeże maliny? Raczej mega słodki dżem gdzie nawalono sporo cukru. Tak słodki, że aż mdły. Musiałam szybko przerwać malinowe szaleństwo. Zapach jeszcze długo unosił się w pomieszczeniach. O dziwo z czasem powoli zaczął mi się podobać. Wiedziałam, że nie mogę się poddać i podjęłam kolejne próby...


Kamień spadł mi z serca! Kolejne seanse z maliną okazały się o wiele przyjemniejsze. Zapach był nadal wyczuwalny, długo się utrzymujący jednak nie drażnił mnie tak jak za pierwszym podejściem.
Wreszcie zaczęłam czuć przyjemny zapach malin. Kwaśno-słodki duet z naciskiem na słodki wreszcie przypadł mi do gustu. Mniejsza intensywność zapachu przy kolejnych paleniach stanowczo na korzyść maliny. Chociaż nie powiem, że jest to mój hicior:)


Czas palenia(zapach:): 3 podgrzewacze (połowa wosku)
Charakterystyka: słodki, intensywny



Miałyście przyjemność poznać malinę?:) Jak wrażenia?

24 komentarze :

  1. Taki malinkowy zapach byłby idealny na zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ale uwielbiam takie zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. raczej nie dla mnie, zresztą ja generalnie nie jestem jakąś wosko czy świeco "maniaczką" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie uwielbiam zapach malin! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm, uwielbiam maliny, więc coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, wyobrażam sobie ten wspaniały zapach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie testowałam owocowych zapachów wosków, na ten chyba muszę się skusić, bo uwielbiam maliny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie owocowe zapachy, dlatego ta malinka leci już do mnie w dużej świecy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie owocowe aromaty :)) Będę miała go na oku. Pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem uzależniona od Yankee Candle, uwielbiam ich zapachy. Maliny jeszcze nie miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety zapach nie dla mnie ale malinki sobie z chęcią bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sounds great, I have to try it =) Amazing post!

    Love, Héloise
    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  14. Och ten zapach na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach musi być przepiękny, na chłodne dni idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach malin lubię, ciekawe czy polubiłabym się z tym woskiem... hmm może kiedyś się na niego skuszę, fajnie byłoby poczuć coś owocowego (chociaż jednak nie przytłaczającego) w te ponure jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jednak takie malinowe i inne owocowe, słodkie cudeńka musimy mocno ograniczać. Pół tego co dałaś powinno wystarczyć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka