sobota, 3 października 2015

Zdobycze września:YOPE,YC i inne cuda:)

Czekajcie, czekajcie. Czy mi się wydaje czy miałam przystopować z zakupami?;) Na szczęście zakupy są prawie symboliczne.
Zacznę może od mydeł marki Yope. Widziałam je w blogosferze i ślinka mi ciekła na ich widok. Zachwalane, ciekawe opakowania, intrygujace połączenia zapachowe nic tylko kupować. Na szczęście mam przyjemność testować ich mydła! Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne! Zapewne w drugiej połowie października stworzę zbiorczy post na temat cudowności;)




Napomknę tylko, że mamy tutaj 3 mydła kuchenne (Mineralne, Goździk, Miód i Bergamotka) oraz 3 mydła w płynie (Wanilia i Cynamon, Werbena, Figowe).


Natur Vital, Maseczka do włosów Aloes-Jałowiec
Słyszałam wiele dobrego. Musiałam ją mieć! Dorwana na promocji w Naturze za 17.99. Cena regularna ok. 25zł

Natur Vital, Bio Tea Tree,  Antyperspirant w kulce
Skusiła mnie marka oraz brak aluminium, alkoholu i innych cudowności... Koszt ok. 7zł

Balea, Antyperspirant w kulce, Pink Pomelo oraz Dry
Ostatnimi czasy jadąc do rodziców zawsze zerkam do kiosku z cudami:) Kulki były za 4zł więc co szkodzi wypróbować.

Sensique Color, Lakier do paznokci z Tefpoly
Skusiłam się na Cherry 194. Cena ok. 6,50zł

La Savonnerie oraz Eadie & Wallace Coffe and Coconut, Mydła w kostce
Tk Maxx, czwartek godziny poranne - spokój i ład na półkach;) Kupiłam dwa mydła. Musiałam je mieć:D Za drugie zapłaciłam 16,99, a pierwsze chyba 14.99. Mam nadzieje, że będę zadowolona.

Keratin Complex, Maska do włosów
1000ml cena 11.99. Skusiłam się jak pozostałe panie robiące zakupy w Biedronce (sądząc po prawie pustym kartonie). Nie planowałam, a przyszłam do domu z wielkim opakowaniem. Bywa i tak:D

Lovely, Collagen Wear, Tusz do rzęs
Były ciekawe promocje, mój tusz powoli dogorywa. Kupiony w ciemno i na szczęście sporo kobiet go chwali. Szkoda tylko, że sporo tuszy jest otwieranych wcześniej przez klientki. Za dużo słyszałam aby brać kosmetyk z półki bez sprawdzenia. Zresztą też się kiedyś parę razy nacięłam. Prawie wszystkie tusze po lekkim odkręceniu były uwalone zaschniętą zawartością. Szkoda gadać! ok. 5-7zł



Jadąc kolejny raz do rodziców zawędrowałam do kiosku z niemieckimi kosmetykami. Padło na:

Kaufland, Melisa, Płyn do kąpieli
Melisa kusiła:) Cena 7zł

Balea, Liebestraum, Krem do rąk
Widziałam go u któreś z Was i chciałam mieć. Pojawiły się w kiosku więc brałam i się nie zastanawiałam. Cena 6zł


Na koniec moje cudeńka:) Muszę wreszcie ruszyć z wpisami bo aż mi wstyd:) Tyle cudów, a ja jeszcze nic nie wrzuciłam na bloga.


Najnowsza kolekcja Sweet Treats czyli: Cranberry Twist, Gingerbread Maple, Vanilla Bourbon
Pozostałe: Honey Glow, Sweet Apple, Sweet Strawberry, Citrus Tango, Vanilla Frosting, Mango Peach Salsa, Ginger Dusk. 

Samplery były nawet w cenie 4,50 więc grzechem było nie brać:D 


I to by było na tyle!:) Mam nadzieję, że wrześniowe zakupy Was nie zrujnowały. 

47 komentarzy :

  1. Te opakowania Yope są przecudowne! Dawno nie widziałam tak ładnie opakowanych kosmetyków. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę sporo YC :) i strasznie ciekawią mnie te mydła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudeńka ! Te mydełka wyglądają bardzo ciekawie, nigdy jeszcze ich nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. mojego portfela wrzesień nie zrujnował, bo sporo dorwałam na wyprzedaży.. za to moje szuflady opadają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Samplerki za tę cenę też bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ginger Dusk oraz Honey Glow uwielbiam. No i nowa kolekcja mnie kusi. Mam pytanko, gdzie kupilas ten dezodorant NaturVital? bo szukam fajnych kosmetykow bez aluminium)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Przyznam, że byłam zaskoczona;) Jak paczucha przyszła to uśmiech przez cały dzień.

      Usuń
  8. Muszę się wybrać do Kauflandu. Widziałam w biedrze tą maskę i coś tam jeszcze było z tej serii (w butli). Mydła Yope wydają się kuszące, kto wie, kto wie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba szampon;)
      W PL Kauflandzie nie wiem czy będzie...

      Usuń
  9. Ciężko przystopować z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te mydełka, widze je poraz pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  11. Mydełka cudne :) balea <3 miłego testowania :) woski YC :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. siabababa mydełkoooo Fa:) (musiałam:D)

      Usuń
  13. Już same opakowania mydeł marki Yope robi wrażenie. Są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W bardzo okazyjnej cenie udało ci się dorwać te samplery. Zapachy bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiły mnie mydła :) Muszę się zaopatrzyć w woski YC, bo już mi się kończą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wielkie zbiory:) I ciągle ich przybywa.

      Usuń
  16. Bardzo fajne nowości :)
    Maskę aloesowa muszę mieć za dużo dobrego o niej przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego ją kupiłam:) Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

      Usuń
  17. Te mydła na prawdę mają urocze etykiety :)
    Zapachy z YC - super, ja mam w zapasie jeszcze parę wosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie mydła Yope fascynują mnie niemiłosiernie! No i YC jak zwykle mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również:) I mogę powiedzieć, że jakie opakowanie taka zawartość:)

      Usuń
  19. same perełki, a te kosmetyki z yope tam mnie kuszą wizualnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Ciekawią mnie mydła Yope ;) a YC uwielbiam, jak wiesz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka