środa, 11 listopada 2015

Isana Med, Dezodorant w kulce

Mam słabość do błękitnej serii Isana Med. Olejek i żel pod prysznic czekają na swoją kolej. Balsam do ciała oraz lotion do mycia twarzy i ciała goszczą u mnie już kawał czasu. Swoje miejsce ma również antyperspirant w sprayu. Kulka również musiała do mnie trafić.




Delikatny świeżo-pudrowy zapach w opakowaniu jest do przełknięcia. Jestem jednak wielką fanką bezzapachowców. Czekałam więc z niecierpliwością jak zapach rozwinie się na skórze. 
Początkowo dość szybko znika, niestety w trakcie dnia daje o sobie znać. Czego bardzo nie lubię:/
Muszę przyznać, że zapach jest dość intensywny. 
Czas na skuteczność: w ciepłe dni, gdy jestem zabiegana itd. kulka kompletnie się nie sprawdza. Niestety, ciemne plamy na odzieży były normą. Byłam w szoku kiedy pewnego dnia zobaczyłam wielkie plamiska pod pachami. Nie spodziewałam się, że będzie aż tak źle. Nie wiem jak sprawdziłby się u osób, które mają intensywny pot i radzę nie ryzykować. Często pudrowy zapaszek stawał się w trakcie dnia męczący - czuć było zmęczenie materiału. Dyskomfort, nieświeżość i mokre pachy.




Dałam mu ponowną szansę w chłodniejsze dni i jest nieco lepiej. Sprawdzi się równie gdy nie wychodzimy nigdzie z domu ale chcemy mieć chociaż minimalny komfort na zasadzie "aby nie było antyperspirant poszedł w ruch";)

Podsumowując - nie polecam (mimo, że spotkałam się z pozytywnymi opiniami). Za 50ml zapłacimy ok. 3zł.


13 komentarzy :

  1. Szkoda ze się nie sprawdził, szczerze mówiąc nawet gdybym nie przeczytała opini i tak bym nie .kupiła tego produktu, jakoś nie jestem przekonana do tanich marek, chodź z Isany bardzo lubię odzywki do włosów: *

    OdpowiedzUsuń
  2. Isana ma bardzo solidne kosmetyki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam Isany kulki i jakoś ogólnie te kosmetyki mnie nie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam inną wersję i nie byłam w ogóle zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko trafić na dobry antyperspirant, największym rozczarowaniem okazał się produkt z Vichy, drogi okropnie i w ogóle nie skuteczny :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go i rzeczywiście nie daje żadnego efektu, nie opłaca się go kupowac nawet za te 2, 49 zł

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam antyperspiranty z Ziaji )

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak myślałam, że szału nie będzie.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio rezygnuję z dezodorantów z aluminium.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka