środa, 18 listopada 2015

Nowy szablon plus mały konkurs dla dotychczasowych obserwatorów:)

Kochani!

17 listopada 2013 roku stworzyłam pierwszy wpis:) Tak naprawdę o wiele później rozpoczęłam regularne prowadzenie bloga. Z nowym szablonem nie chciałam jednak dłużej czekać to raz. Dwa -pierwszy wpis to pierwszy wpis:)

Z tej okazji mam dla Was mały konkurs. Chcę Wam podziękować, że ze mną jesteście i jest Was coraz więcej:)
Konkurs skierowany jest dla dotychczasowych publicznych obserwatorów bloga (68 czytaczy mych wypocin:)) oraz osób, które mnie nie obserwują ale odwiedzają mnie dość regularnie i zostawiają komentarze (najpóźniej do dnia 17/11/2015).







Regulamin:

1. Sponsorem nagrody jest autorka bloga pistaciabloguje.blogspot.com
2. Wysyłka tylko na terenie Polski, koszty wysyłki pokrywa autorka bloga.
3. Osoby chętne do udziału w konkursie proszę o wypełnienie formularza i odpowiedź na konkursowe pytanie.
4. Rozdanie trwa w dniach 18.11.2015- 24.11.2015 do godziny 23:59
5. Wyniki pojawią się w przeciągu 7 dniu od zakończenia konkursu na blogu.
6. Osoba, która wygra ma 3 dni od ogłoszenia wyników na kontakt ze mną. Jeśli tego nie zrobi zostanie wybrana kolejna osoba.
7. Zwycięzca zostanie wyłoniony przez autorkę bloga oraz jej świtę poprzez wybranie najciekawszej, najbardziej pomysłowej lub wystrzałowej wg. wybierających, odpowiedzi.
8. Udział w konkursie mogą brać dotychczasowi publiczni obserwatorzy bloga pistaciabloguje (stan na 17/11/2015, 68 osób obserwujących) oraz osoby, które do dnia 17/11/2015 aktywnie komentowały wpisy bez publicznego obserwowania bloga.
9. Poprzez wzięcie udziału w konkursie, uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych na potrzeby konkursu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
10. Uczestnik konkursu w chwili wysłania wypowiedzi oświadcza, że akceptuje powyższy regulamin, jest autorem wypowiedzi i nie dokonał plagiatu
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dn. 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku, Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

Kosmetyki oczywiście są nowe:)
I już powoli zapraszam na kolejny konkurs świąteczny ale o tym już niebawem...


26 komentarzy :

  1. Bardzo ładny, nowy, wystrój bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu ładnie się zrobiło :) Od jakiegoś czasu, kiedy trafiłam na Twojego bloga staram się odwiedzać go regularnie czytając te Twoje "wypociny" - a serio to fajnie piszesz bo miło się czyta :)
    Życzę kolejnych latek z wieloma sukcesami w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tu teraz ładnie! Zmiana bardzo na plus, a konkurs świetny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał zmiana na wielki plus, chętnie wezmę udział w konkursie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiany od czasu do czasu muszą być;) Jest ciekawiej!
    Ja na swój roczek także planuje candy ale to póżniej.
    Wszystkiego dobrego na ten roczek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tu pielnie jest! Moj blog w niedziele obchodzi 2 urodziny i tez szykuje zmiane szablonu)))
    Skladam najserdeczniejsze zyczenia z okazji dwulecia, zycze mnostwo inspiracji, wiernych czytelnikow i samych pozytywnych komentarzy!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale tu ładnie :) tak pistacjowo :D
    gratulecje 2 latek i kolejnych wielu takich dwójek :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny nowy wygląd :)) Kolejnych owocnych lat życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny zestawik. :D Ale jednak nie wezmę udziału, dając szansę komuś innemu. :) Mam tego wszystkiego tyyyyyyyyyle.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny szablon :) Niestety starego nie widziałam, ale aktualny jak najbardziej mi się podoba :)
    Powodzenia wszystkim biorącym udział w rozdaniu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzięłam udział, świetny szablon! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać że zmiana na duży +
    Szablon jest bardzo ładny i czytelny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa jeszcze jedna rzecz - ja bym przeniosła archiwum pod obserwatorów na prawy panel bo jakoś tak dziwnie jest umiejscowione i niepotrzebnie rozciąga dolną rubrykę :) To taka moja sugestia ale oczywiście rób jak Tobie się podoba ;)

      Usuń
  13. Gratuluję urodzin :) Życzę wielu sukcesów w blogowaniu ;)
    Bardzo ładny szablon, też mam od Blokotka :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo tu teraz ładnie, elegancko i spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana zmiany zawsze są na lepsze, masz tu pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zmiany i mnie przypadły do gustu Kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka