poniedziałek, 9 listopada 2015

Zdobycze października

Zastanawiałam się czy nie połączyć października z listopadem jednak ostatecznie postanowiłam osobno przedstawić Wam moje październikowe zdobycze. Denko jednak będzie połączone ponieważ mało poszło w ostatnim miesiącu;)




Evree, Serum do stóp i serum do rąk
Skusiłam się na twe dwa produkty bez większego zastanawiania się. Szukałam produktów idealnych do rąk i dłoni więc postanowiłam zaufać marce, która ma sporo zwolenniczek (5.99-6.99zł)

Kamill, Krem do rąk
Już kiedyś miałam i bardzo dobrze wspominam. Skusiłam się na promocje (ok.6-7zł)

Mydlarnia u Franciszka, Organiczne mydło na wagę Mięta
Witryna zachęciła do wejścia, musiałam z czymś wyjść:P Koszt mydełka 14zł

Sensique French, Lakier do paznokci 
Do domu przywędrował ze mną 137 Hellrosa. Cena 5.99 albo 6.99:)

Anida, Krem odżywczy wosk pszczeli & olejek makadamia
Miałam już ich produkty i byłam bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że będzie tak i tym razem (6zł)




Aril, Świeczka w szkle
Świąteczne klimaty coraz bliżej. Dostałam więc od taty biedronkową świeczkę z racji bycia świeczko-woskową maniaczką. (4.99zł)

Garnier, Krem do stóp
Czerwony balsam był moim hiciorem przed dłuuuugi okres czasu. Krem do stóp również jest niezły (ok. 5-6zł)

Hair Springs, Gumki do włosów
Do dorwania w Biedronce. Może jeszcze gdzieś są. 3sztuki za 9,99.

Sylveco, Pomadka z peelingiem
Wreszcie moja! Dobrze, że nie kupowałam na targach (zresztą już jej nie było). W każdym razie cena na targach 15zł, Natura - 9,99.

Rimmel, Stay Matte, Podkład
Najpierw skusiłam się na 100 Ivory, później dokupiłam 200 Soft Beige. Opcja numer dwa bardziej mi odpowiada. Przedział cenowy 15-24.

Dove, Kostki myjące
Z sentymentu ale i napatrzałam się u Kamili:P (ok. 3,99)




Isana, Suchy szampon
Znów u mnie. Okres grzewczy oraz czapki dają o sobie znać. (6-10zł)

For your Beauty, Wałki
Skusiłam się na dwa opakowania w zawrotnej cenie 2,99/opakowanie

Alterra, Szampon do wrażliwej i podrażnionej głowy, Migdały i jojoba
Mam inną wersję i jest ok. (5.99-6.99zł)

Isana, Peeling do ciała Grejpfrut&Rabarbar
Co tu dużo mówić - naczytałam się o nim plus G&R no i oczywiście cena 3.99 jeśli dobrze pamiętam

Isana, Peeling Proteiny Mleczne
Był obok powyższego w takiej samej cenie więc brałam:D


Z racji, że w każdym jest coś z dziecka - stopowe zdobycze z Pepco. Można powiedzieć, że jest to mój debiut w pokazywaniu zdobyczy innych niż kosmetyczne. Musiałam mieć te skarpety - sowy i lisy rządzą:D Co za tym idzie wraz z Bąbeliną śmigamy razem w antypoślizgach:) 9,99/para




Dove, Kostki myjące
Skusiłam się na peelingujące (które miałam lata świetlne temu) oraz ogórkowe (2,99zł)

Green Pharmacy, Żel pod prysznic Oliwki i mleko ryżowe
Było dostępne w promocji przy zakupie powyżej 30zł (Natura, jeśli mnie pamięć nie myli 3,99zł)

My Secret, I love my style, Kredki do oczu
Musiałam je mieć! Tym razem moja mama zrobiła mi niespodziankę i podarowała 2 i 3. Już na promocji zakupiłam 5. Świetne kredki, mam zresztą nadzieję, że jednej z Was przypadnie mój naj do gustu ale o tym już w najbliższych dniach:D Cena regularna: 9,99

My Secret, Natural Beauty, Paletka cieni
Wybrałam Fair Tale i mam nadzieję, że się nie zawiodę. Kupiona na obecnej promocji za 9,99.

My Secret, Rozświetlacz
Tak jest zachwalany, że wreszcie musiał być mój (obecna promocja 9.99)

Essence, Transparentna konturówka do ust
Cacko za 5zł!

My Secret, Dress Up Your Lips, Błyszczyk do ust
Jak na złość gdzieś mi się ukrył. Mam 211 albo 212. Niech go tylko dorwę...;) 

Pierre Rene, Skin Balance, Kryjący fluid do twarzy
Chciałam szafę i mam ją wreszcie w mojej Naturze. Chciałam podkład i mam...dwie sztuki! Zdecydowałam się na 21 i 23. Cena w obecnej promocji - niecałe 18zł/sztuka.


Reszta zdobyczy promocyjnych była już w listopadzie:D 



Jak u Was z nowościami? Szczególnie teraz gdy promocje kuszą?

16 komentarzy :

  1. Ile cudeniek! Miłego testowania życzę :) Miłego poniedziałku kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego: *
    Krem z Kamill bardzo lubię: * mały poręczny i świetnie nawilża;)

    Skarpetki mnie urzekly, tak wiec jutro zajze do Pepco i zakupie je dla siebie i oczywiście cos dla synka: *
    Firmę Isana również chwale od czasu do czasu u mnie gości; )

    Miłych zużyć: * Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Alterę i Isanę bardzo lubię! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te skarpetki w Pepco, słodkie są :)
    Kilka z twoich nowości również znam ;)
    Miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rimmel Stay Matte to mój ukochany podkład ;) Peeling z Isany jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tego dużo! :D Muszę rozejrzeć się za tą świeczką z Biedronki - piękny świateczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te skarpetki są urocze :)) O produktach Mydlarnia u Franciszka słyszałam już trochę dobreg :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo nowości, mnie ciekawią produkty evree :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię pomadke z peelingiem :) świetne są te skarpetki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Te lisie skarpety są świetne :) Pepco ostatnio i mnie przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka