środa, 23 grudnia 2015

Życzenia i pachnący świąteczno-noworoczny konkurs:D

Witajcie!

Jak widać ostatnio w pistaciowych progach cisza i zastój:) Mam nadzieję, że niebawem się to zmieni.
W każdym razie tak jak pisałam mam dla Was kolejny skromny upominek z okazji świąt i zbliżającego się 2016!




Na wstępie jednak chciałabym Wam życzyć spokojnych oraz radosnych świąt Bożego Narodzenia,
udanego Sylwestra oraz wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku!:)





Do wygrania są trzy woski Yankee Candle - Bay Leaf Wreath, Cranberry Ice, Christmas Garland. 

Aby je wygrać należy wypełnić poniższy formularz i odpowiedzieć na pytanie:)










Regulamin:


1. Sponsorem nagrody jest autorka bloga pistaciabloguje.blogspot.com
2. Wysyłka tylko na terenie Polski, koszty wysyłki pokrywa autorka bloga.
3. Osoby chętne do udziału w konkursie proszę o wypełnienie formularza.
4. Rozdanie trwa w dniach 23.12.2015- 03.01.2016 do godziny 23:59
5. Wyniki pojawią się w przeciągu 7 dniu od zakończenia konkursu na blogu.
6. Osoba, która wygra ma 3 dni od ogłoszenia wyników na kontakt ze mną. Jeśli tego nie zrobi zostanie wybrana kolejna osoba.
7. Zwycięzca zostanie wyłoniony przez autorkę bloga oraz jej świtę poprzez wybranie najciekawszej, najbardziej pomysłowej lub wystrzałowej wg. wybierających, odpowiedzi.
8. Udział w konkursie jest przeznaczony dla publicznych obserwatorów bloga pistaciabloguje (dotychczasowych oraz tych, którzy zaczną obserwację od dnia 23/12/15), oraz tych osób które do dnia 22/12/2015 regularnie komentowały wpisy bez publicznego obserwowania bloga.
9. Poprzez wzięcie udziału w konkursie, uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych na potrzeby konkursu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
10. Uczestnik konkursu w chwili wysłania wypowiedzi oświadcza, że akceptuje powyższy regulamin, jest autorem wypowiedzi i nie dokonał plagiatu.
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dn. 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku, Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

11 komentarzy :

  1. Wesołych i Spokojnych świąt Kochana wezmę udział jak tylko dotrę do domku, uwielbiam ich woski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i Spokojnych świąt Kochana wezmę udział jak tylko dotrę do domku, uwielbiam ich woski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fantastyczne woski!!! <3 Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkim życzę powodzenia, ja mam te woski więc dam szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka