poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Alterra, Winogrona BIO i biała herbata BIO, krem

Dziewczyny nie wiem jak u Was ale u mnie dziś padał śnieg. Nie, nie, nie... Nie było nawałnicy, ulice nie są białe. Takie niewinne płatki śniegu spadły z nieba. Kurczę, zaraz przecież majowy weekend:D
Dodatkowo powiem tylko tyle - żeby mi się chciało tak jak mi się nie chcę!;) Przyznam jednak, że zamiast siedzieć na blogu robię wiele innych ciekawych (lub mniej) rzeczy w realnym życiu plus wreszcie dorwałam się do książek i nadrabiam czytelnicze braki.

Dziś jednak o dwóch kremach na dzień i na noc od Alterry.





Byłam ciekawa jak się sprawdzą i przyznam, że myślałam, że dość szybko znikną z tubek. Nie dlatego, że są złe. Znając jednak moje możliwości;) Było to jednak długa przygoda. Zapewne związana z tym, że szły równolegle jak ich nazwa wskazuje. Sumiennie, codziennie wędrowały na twarz mą. I....???


Początkowo średnio przypadły mi do gustu. Nie było źle, nie było rewelacji. Dopiero z czasem stały się ważną częścią mojej pielęgnacji:)



Nie zauważyłam efektu wow, a może i źle się przyglądałam. A może nadal czekam na krem "wow", bo z perspektywy czasu stwierdzam, że to są naprawdę godne uwagi kremy. 
Dobrze nawilżają, dobrze współpracują z kosmetykami kolorowymi, cera wygląda po nich przyzwoicie. Czego chcieć więcej? Jest ok! Przyznam nawet, że trochę za nimi tęsknie i chyba po wydenkowaniu zapasów wrócę do nich ponownie.


Jak widać na załączonym zdjęciu, mamy pewność, że nikt nie macał kremu przed nami. Dwa - tubka jest miękka więc nic się nie zmarnuje. Konsystencja kremu lekka (na noc jest bardziej treściwa od kremu na dzień). 
Generalnie warto się skusić bo i cena przyciąga (w promocji płaciłam chyba ok. 8zł).

23 komentarze :

  1. Nie dla mojego typu cery, więc się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie produkty powyższej firmy, jakościowo dobre za niewielkie pieniądze :) Bardzo chętnie wyprobuje kremy gdyż jeszcze ich nie miałam, nawet niewidzialam że takowe są ;)

    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie produkty powyższej firmy, jakościowo dobre za niewielkie pieniądze :) Bardzo chętnie wyprobuje kremy gdyż jeszcze ich nie miałam, nawet niewidzialam że takowe są ;)

    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, można wygrzebać perełki dla siebie.

      Usuń
  4. Ja przestałam lubić kremy z Alterry, bo ich zapach mi bardzo nie odpowiada niestety. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... chyba coś w tym jest jeśli o zapach chodzi:D

      Usuń
  5. Słyszałam wiele dobrego o nich. W takiej cenie warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Być może przetestuję :) jak w końcu kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo o nich słyszałam, więc może w końcu się skuszę :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Za taką cenę warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Altera ma naprawdę świetne produkty za naprawdę śmiesznie niską cenę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ostatnio porzuciłam bloga na rzecz innych równie ciekawych zajęć ;)Miałam ten krem na noc i byłam z niego zadowolona, pewnie do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Plus za zabezpieczenie ale kremiki nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam, ale inny krem z Alterry. Na razie mam bardzo podobne wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie słyszałam, ale zapowiada się ciekawie ^...^
    Może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :)
    Aguu0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten krem na noc, swego czasu używałam je regularnie do twarzy, ale teraz jak przeszłam na olej, to smaruje tym kremem ręce, świetny naturalny bardzo nawilżający kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam krem pod oczy z tej serii, i tak jak wspominasz przy nim nie ma też efektu wow ale i tak jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w ogóle ten krem się nie sprawdził, miałam problem aby go wykończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niedawno kupiłam krem na noc z tej serii jednak u mnie się nie sprawdza, ma dziwny zapach i jakoś już na początku mnie od niego odrzuciło i działanie również nie powala niestety :/
    Świetny blog, trafiłam do Ciebie przez przypadek, ale zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj dawno nic nie miałam Alterry, a chyba trzeba powrócić do dobrych i tanich produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam krem pod oczy z tej serii :) Za tą cenę jest fajny, wow nie ma, ale dla kogoś z małym budżetem - poleciłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tej serii z Alterry nie miałam, ale z innych serii produkty średnio się u mnie sprawdzają tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka