piątek, 29 kwietnia 2016

PACHNĄCE PIĄTKI: WILD FIG, YANKEE CANDLE / WOSK

Jak pachnie świeża figa? Dla mnie nie ma charakterystycznego zapachu. Może nawet go nie ma;) Przyznam jednak, że nie miałam wiele wspólnego z świeżymi figami, może dlatego. Gościły u mnie może z dwa razy. Dla mnie zapach fig pojawia się dopiero przy okazji poznawania jej również smakowo:) Tutaj jednak częściej wpada w moje łapska suszona. Jednak i w tej wersji nie jest ona częstym gościem.


Jak w takim razie z tą figą jest?


Przyznam, że - na tyle na ile miałam z nią styczność - figa od Yankee Candle idealnie pasuje mi do fig w realu:)


Mamy tu słodycz przeplatającą się z cierpkością. Gdy palę go dłużej wręcz czuję cierpkość i lekkie podrygi słodyczy. Powiem więcej - czuję jakbym wgryzała się w figę i czuła jej nasiona między zębami. Zapach jednak jest tak intensywny, że dość szybko kończyłam z nim przygodę. Inaczej stawał się nieco duszący i denerwujący. Na szczęście unoszący się aromat staje się lżejszy i przyjemny.


Figa idealnie sprawdzi się w chłodne dni u miłośników charakterystycznych zapachów z ciężką nutą w tle. Chociaż nie widzę przeszkód aby zapalić wosk na dosłownie chwilę w cieplejsze dni aby nadać wnętrzu charakter.

Czas palenia (zapach): ok. 4 h
Charakterystyka: intensywny, pojawiają się nuty duszące i ciężke



17 komentarzy :

  1. Zapach niekoniecznie dla mnie. Ale kto wie, może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że jest dość specyficzny:)

      Usuń
  2. Nie mam pojęcia własciwie jak pachną figi, ale myślę że mógłby mi się podobać taki zapach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mam pojęcia jak pachnie figa. Po opisie jednak to nuty nie dla nas. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się na tę figę jednak skusiła :) miałam kilka kosmetyków z figą,zwykle połączona z wanilią,i bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo intrygujacy zapach, pewnie bym sie skusila, choc figi nie naleza do moich ulubionych owocow :))
    Milego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tu dużo mówić Dziewczyny - zapach faktycznie specyficzny:)

      Usuń
  6. Lubię zapachy YC ale nie wiem czy figa by mnie skusiła :) Podoba mi się u Ciebie - obserwuję! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba też w koncu skuszę się na jakiś wosk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować:) Ja wpadłam w szał zakupowy;) Ostatnio mam spore braki, a tyle nowości wyszło.

      Usuń
  8. Miałam perfumy z figą (Guerlain), były orientalne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio kupiłam średnią świecę koleżance, bardzo jej się podoba. Mi na sucho też pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Intryguje mnie ten zapach :D Chyba kiedyś się skuszę, choc woski palę bardzo rzadko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka