piątek, 17 czerwca 2016

PACHNĄCE PIĄTKI: AMBER MOON, YANKEE CANDLE / WOSK

Czas nadrobić woskowe zaległości. Coraz cieplej za oknem więc w Waszych kominkach, jeśli oczywiście lubujecie się w tego typu rzeczach, goszczą letnie, lekkie zapachy. Czy w letnich seansach znajdzie się miejsce na bursztyn? O tym za chwilę...




Wiele z nas słysząc bursztyn czuje otulające ciepło. Tak też jest w tym przypadku. Odpalając kominek oczami wyobraźni widzę zachód słońca nad morzem. Otulające ciepło połączone z letnim klimatem.



Jak dla mnie jest to zapach, który sprawdzi się w jesienny bury wieczór jak i letni dzień. Chociaż lepiej darować go sobie, szczególnie na początku, w upalne dni:) Jest ciepły i przyjemny ale może bywać ciężki oraz lekko duszący. 
Należy jednak do kategorii "jest przyjemnie". Idealnie sprawdza się do chwilowego rozpalenia aby nadać wnętrzu charakter. 
Dla mnie jest to jeden z hiciorów:)



Czas palenia (zapach): ok. 4-5 h
Charakterystyka: ciepły, intensywny, początkowo mający lekko duszące nuty


13 komentarzy :

  1. W upał w takim miejscu:-) hmmm chciałabym :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi fajnie pachnieć, u mnie przerwa letnia dla wosków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ostatnio była przerwa ale stwierdziłam, że czas przyspieszyć testowanie bo tyle jeszcze czeka wosków, że szkoda gadać:)

      Usuń
  3. Uwielbiam go i kminię kasę na dużą świeczkę :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji wypróbować tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka