piątek, 24 czerwca 2016

PACHNĄCE PIĄTKI: BEACH WALK, YANKEE CANDLE / WOSK

Po bursztynie przyszedł czas na bardziej letnie klimaty. Na pierwszy ogień idzie Beach Walk.


Czego można się po nim spodziewać? 




Rozgrzanej plaży i spaceru z szklanką plus parasolka? Morskiej, rześkiej bryzy? Lekkości czy słodyczy? 

 Co tu dużo mówić - Beach Walk podbił moje serce. Coś mi mówiło, że to chyba będzie mój strzał w 10! Co powiecie na to kiedy powiem, że fajnie odświeża pomieszczenie? Nie, nie, nie nie jest idealny do kibelka:) Idealnie za to komponuje się w cieplejsze dni z klimatem za oknem. Będąc w domu mamy namiastkę plaży i to jakiej!

Czuć plażowe klimaty. Relaks, ciepło chociaż niekoniecznie skwar. Idziemy sobie same/z partnerem/mężem/chłopakiem/rodziną/psem (i kim tam jeszcze chcecie). Czuć, że jeszcze z 1-2 godziny temu było ciepło jednak powoli przychodzi lekka, rześka bryza. 
Czuć lekko cytrusy, czuć piżmo oraz morską sól. Idealnie połączone sprawiają, że mamy idealny relaks wśród piasku i szumu fal. To nic, że drzewa za oknem wcielają się w szum fal, to nic, że dzieciaki biegają po całym domu, zwierzak domaga się jedzenia, a facet patrzy jak na wariatkę. W chwili z Beach Walk możemy zarzucić nogi na stół, złapać szklankę z sokiem, założyć przeciwsłoneczne okulary na nos i poczuć się jakbyśmy były w innym miejscu.... Dodatkowo może być wariant z skierowaniem się w stronę okna. To nic, że mamy tam okna sąsiada, ulicę, plac zabaw lub inne bardziej znośne widoki. W chwili z Beach Walk mamy tam powoli zachodzące słońce i wodę, dużo wody...:)
Wystarczy zapalić go na jakieś 15-20min by czuć plażowy klimat... Który dość długo majaczy w czterech ścianach.


I jak skusiłybyście się na taką przygodę? 

Czas palenia (zapach): ok. 4 h
Charakterystyka: morsko-cytrusowy



8 komentarzy :

  1. Latem nie palę wosków.. ale zapach brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten zapach, fajny na lato, bo nie każdy na lato się nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę ten zapach, brakuje mi zapachu plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, chce go mieć :)) choć latem nie palę wosków, to na jesień .... wspomnienia i takie tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wreszcie kupić jakiś wosk .

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowałaś mnie tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka