wtorek, 12 lipca 2016

KOSMETYCZKAMALUCHA: Dermedic SunBrella 50

Dzisiaj coś dla dzieciaków:) Chociaż i starszy osobnik może spokojnie stosować. Już prawie połowa lipca więc zapewne jakieś filtry w posiadaniu są. Pamiętajcie aby - szczególnie - dla tych najmniejszych stosować filtry, które są dla nich przeznaczone. Tzn. nie posiadają zbędnych składników i co najważniejsze filtrów przenikających czyli takich, które mają zdolność przenikania do organizmu. Dwa - spokojnie możecie stosować wysokie filtry. Przez nie i tak przenikają promienie, można i tak się opalić itd. itp. Chociaż przyznam, że nie wiem kto by chciał opalać malucha ale i takie przypadki w przyrodzie występują.
Pamiętajcie, że skóra dziecka do 3 roku życia potrafi być nawet 5 razy cieńsza niż skóra dorosłego człowieka!






Cóż nie będę się dużo rozpisywać. W tym roku zdecydowałam się na filtr Dermedica SunBrella 50.
Oczywiście z polecenia osoby, której chyba polecać nie trzeba - czy ktoś jeszcze jej nie zna? Mowa o Sroce, a jak:D Naprawdę w fajny sposób opisała filtry więc warto zajrzeć. Zachęcam również do wpisu o witaminie D - tak na zachętę ponieważ parę razy spotkałam się z stwierdzeniem "po co filtr niech ma witaminkę D"


Mimo, że jest to filtr mineralny to naprawdę dobrze się rozsmarowuje i wchłania. Na szczęście Bąbelina współpracuje;) Ma również przyjemny zapach. 


Tutaj skład dla ciekawskich lub/i znających się na składach:


Filtr mineralny z dobrym składem i tyle:) Dobrze się z nim współpracuje.

Za naszą tubkę dorwaną w internecie zapłaciłam ok. 28zł

10 komentarzy :

  1. Takiego malucha łatwo opalić :) Ja tylko 1 raz zapomniałam posmarować i mała była dosłownie 10 minut na słońcu i rumieńce ma do dziś :P Teraz bardzo się pilnuje i noszę z sobą zawsze krem w razie W

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla dzieciaczków na lato w sam raz z tym składem i filtrem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny produkt, jak nam się skończy krem którego teraz używamy to się zastanowię nad kupnem tego mleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale zapiszę skoro taki dobry, my z córką używamy filtrów, nie ma co się narażać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam chyba tak wysokiego filtru.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka