piątek, 22 lipca 2016

PACHNĄCE PIĄTKI: BAHAMA BREEZE, YANKEE CANDLE / WOSK

Och, jak ja uwielbiam pachnące piątki. Zmusza mnie to do regularności w paleniu wosków;) Dzisiaj bardzo wakacyjnie. Przed Wami Bahama Breeze.


Długo nie mogłam zdecydować się na towarzysza dla wosku. Udało się jednak wybrać coś (prawie) idealnego -  smoothie mango & marakuja ;) Ten godny uwagi błękitny wosk to mieszanka mango, ananasa oraz grejpruta. 


Początkowo nic, bez rewelacji. Coś słabo czuję... Klapa? Po chwili jednak rozłożyłam leżaczek na rozgrzanym piasku, parasol nad głową, cudowne błękitne morze i ja z owocowym drinkiem w ręku. Sto procent relaksu i odprężenia. Niech tylko ktoś spróbuje coś chcieć;)
Z każdym odpaleniem czuję, że coraz bardziej go lubię. Idealna mieszanka świeżości, słodkości i cierpkości. Tercet doskonały : mango, ananas, grejprut. Można? Można!
Nie wiem czy koniecznie to plus ale chwilami mam wrażenie, że w niektórych sklepach stosują ten błękitny wosk na zachętę do zakupów:)


Niby zwyczajny, a jednak ma w sobie coś co sprawia przyjemność. Zaliczam do ulubieńców chociaż niekoniecznie w pierwszej dziesiątce;) Chociaż kto wie...



Czas palenia (zapach): ok. 2h
Charakterystyka: owocowy, intensywność średnia



10 komentarzy :

  1. Bardzo fajne połączenie nut ;p myślę że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszący zapach, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten zapach, zresztą owocowe to moje ukochane zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba by mi się spodobał, tym bardziej że nie jest mocno intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jednak wolę coś lżejszego,by zapach był subtelny i delikatny i by głowa nie bolała

    OdpowiedzUsuń
  7. Wosk ma faktycznie ładny kolor. Już się kiedyś spotkałam z opinią, że woski Yankee są lepsze od innych bo mają kolorki, więc coś w tym jest :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka