piątek, 15 lipca 2016

PACHNĄCE PIĄTKI: BERRYLICIOUS, YANKEE CANDLE / WOSK

Borówki królują u nas w domu. Bąbelina jest borówkożercą:D Co za tym idzie przebierałam nogami kiedy przyszedł czas na odpalenie wosku, który ma coś z nimi wspólnego;)





Na wstępie dodam, że borówki jako tako dla mnie nie pachną. Może dopiero w połączeniu z jedzeniem gdzieś w głowie tworzy się "zapachowy obraz" tych przepysznych cudeniek.



Berrylicious zaliczam do mocnego uderzenia przy pierwszych 2-3 paleniach. Po chwili musiałam gasić kominek ponieważ zapach był mocny, intensywny, lekko dusząco-słodkawy. Przy kolejnych było już idealnie, prawie nic nie czułam - tylko chwilami coś majaczyło w tle. Warto wspomnieć o intensywnym kolorze, który przykuwa uwagę.



Czuję kwaskowatość, nawet początkowo nieco drażniącą. Mamy owoc z cudowną słodyczą. Na myśl przychodzi lekka, biała, puszysta bita śmietana. Nadaje naprawdę fajny, przyjemny charakter całości. Kojarzy się nieco z dziecięcą beztroską. Dosłownie przed oczami pojawiają się soczyste owoce z bitą śmietaną. Mniam:)
Powyższy wosk nie zaliczam jednak do ulubieńców.


Czas palenia (zapach): ok. 3 h
Charakterystyka: początkowo mocny, intensywny, z nutką słodyczy

9 komentarzy :

  1. Soczyste owocki z bitą śmietaną - to lubię ! Ciekawe czy zapach by mi odpowiadał :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście. Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach pewnie by mi się spodobał, ale bym musiała go "gasić" jak jest aż duszący;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na sucho coś mnie w nim drażni.. w kominku jeszcze nie paliłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zapach na pewno przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam borówki, więc założyłam, że musi to świetnie pachnieć, aczkolwiek wciąż moim ulubionym woskiem jest ten o zapachu świeżych ubrań po praniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie ''jedzeniowe'' zapaszki, zapach borówek spodobał by mi sie na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego zapachu :) Obecnie palę Dragon Fruit :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka