piątek, 1 lipca 2016

PACHNĄCE PIĄTKI: MANGO PEACH SALSA, YANKEE CANDLE / WOSK

Tym razem padło na wosk, który ma soczysty kolor i co tu dużo mówić nazwę równie kuszącą. Mango, brzoskwinia plus - jak mówi nam opis - imbir i pieprz. Zapowiadało się kusząco i nie mogłam się doczekać kiedy pierwszy raz odpalę kawałek tarty.




Miałam wielkie nadzieje związane z tym woskiem. Już na samą myśl "mango" widziałam i czułam soczysty aromat i smak mango. Czułam, że będzie soczyście ale nie przytłaczająco, tzn. miałam taką nadzieję :)


Faktycznie mango przejmuje dowodzenie, brzoskwinia raz jest raz jej nie ma z naciskiem na to drugie. Trzeba przyznać, że początkowo dostajemy niezłą bombę zapachową. Słodycz jest ale przełamana jak dla mnie czymś duszącym i ciężkim. Imbir i pieprz pojawiają się po chwili aby nadać pazurka zapachowi. 
Po pierwszym odpaleniu długo nie wytrzymałam. Zapach jest niezłym killerem - jest mocny, intensywny. Mogę nawet powiedzieć więcej: wręcz wsiąka w całe mieszkanie i długo w nim siedzi. Nawet przy otwartych oknach będziecie wiedzieć, że on tu jest i szybko nie da o sobie zapomnieć!:)


Niestety kolejne odpalenia nie przyniosły efektu wow! Jak dla mnie coś w tym zapachu zabija soczystość, słodkość z powiewem lekkości. Wiele osób go uwielbia, wiele chwali na naturalność.
Niestety dla mnie on nie jest jakiś super naturalny. Dodatkowo jest trochę za ciężki. Coś mi w nim nie gra. Co tu dużo mówić - nie pokochałam, nie polubiłam. Ma ciekawe dla nosa momenty i chociaż nie jestem stanowczo na nie to z chęcią go nie odpalam. To jednak nie to:(


Czas palenia (zapach): ok. 4-5h
Charakterystyka: mocny, intensywny

9 komentarzy :

  1. Stawiałbym bardziej na morski. Jestem ciekawa jak bardzo jest intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm...już czuję ten zapach to moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. coś mi się zdaje że go miałam-i był za ostry,niby rześki,ale dusił ostrością,zbyt intensywny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię zapach mango, ale kiedy nie jest za intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co z moim jest nie tak, bo słabo go czuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego zapachu, wydawałoby się, że będzie to taki soczysty zapach, nie pozostaje mi nic innego jak go poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka