piątek, 8 lipca 2016

PACHNĄCE PIĄTKI: SICILIAN LEMON, YANKEE CANDLE / WOSK

Dzisiaj piątek, a jak piątek to pachnący dzień:) Tym razem przybiegłam do Was z cytryną. I to nie byle jaką bo sycylijską. Obawy były bo jak wiadomo cytrusowe zapachy lubią kibelkowe klimaty;) Nie ma żartów, szczególnie jeśli chcecie testować tego typu cuda przed przyjściem gości.



 Jeśli chodzi o cytrynę ze słonecznej Italii - możecie spać spokojnie:) Jeśli lubicie takowe klimaty możecie odpalać go przed wizytą gości, w trakcie ich wizyty lub nawet przy kimś kto nie lubi zapaszków. 



Sycylijskiej cytrynie daleko do toaletowego odświeżacza. Za to wielki plus ponieważ większość z nas wie, że jednak trudno stworzyć coś co będzie pachniało inaczej niż...:)


Zapach jest lemoniadowy;) Konkretna, wyśmienita lemoniada. Z idealnie zachowanymi proporcjami między cierpkością, a słodyczą. Wyobraźmy sobie lemoniadę w wysokiej szklance, na jej obrzeżach (profesjonalnie - jak się nie mylę - rancie;)) cukier. Mniam, mniam...
Jest jednak pewien problem - u mnie słabo go czuć:( Muszę wręcz wejść nosem do kominka aby coś poczuć. Nie czuję, chociaż bardzo chciałam. Dosypałam jeszcze trochę wosku i nic. Odczekałam trochę, zapaliłam kolejnego dnia. Niestety dla mnie za mało intensywny! Czasami chodząc po domu gdzieś mi przemknie, coś majaczy w tle. Tylko tyle...
Lekki zawód jest, przyznaję. Wiele osób jednak go chwali więc jeśli lubicie cytrusowe klimaty warto przetestować.


Czas palenia (zapach): ok. 2h
Charakterystyka: cytrusowy, delikatny, mało wyczuwalny


9 komentarzy :

  1. Szkoda, że taka kiepska intensywność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inni chwalą m.in. za intensywność;) Co nos to inne wrażenia:P

      Usuń
  2. Ja mimo wszystko i tak chętnie bym się wwąchała w ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. I lemoniadka podbija moje serce. Szkoda tylko, że słabo z intensywnością.

      Usuń
  4. Osobiście najbardziej podoba mi się zapach świezych ubrań z Yankee Candle. Jest mega przyjemny. Co do cytrusowych zapachów, to własnie bałabym sie tego, że będzie się źle kojarzyć

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że jest taki słaby, też spodziewałabym się po nim lemoniady, soczystej cytryny orzeźwiającej na lato.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie czekam na moje zamówienie wosków, ale tego nie zamówiłam :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka