piątek, 12 sierpnia 2016

KOSMETYCZKAMALUSZKA:HIPP-SPRAWDZONE I DALEJ NIE SZUKAM

W sklepach mamy multum kosmetyków do kąpieli dla dzieciaków. Mimo, że specjalistką nie jestem to już przy Bąbelinie zapaliła mi się czerwona lampka - "czy na 100% wszystkie reklamowane kosmetyki są dobre"? Niestety, prawda jest brutalna - składy często są straszne. Jeszcze gorzej: rekomendowane, cudowne, "kupowane przez wszystkie mamy" kosmetyki często również pozostawiają wiele do życzenia.
Oczywiście nie ma co szaleć, od czasu do czasu można coś kupić ale warto również zainteresować się składami. Często cudowny kosmetyk zawiera składniki, których unikają dorośli!!


Moją przygodę z marką Hipp rozpoczęłam od oliwki (która rewelacyjnie sprawdzała się w okresie noworodkowym). Do dziś zostały z nami szampon i płyn do kąpieli, które co jak co są pewnikami dla Bąbelinki i kupuje je regularnie. Bąbla oliwką nie smaruję (chociaż nie wykluczam zakupu), od czasu do czasu biorę olej kokosowy lub do kąpieli ładuje trochę oliwy z oliwek. Obecnie się wstrzymuje z racji tego, że było cieplej więc chciałam uniknąć potówek, dwa - nie mam potrzeby codziennego oliwkowania itd. (chyba przy pierwszym tak się świruje:D).




Warto zwrócić uwagę na składy, które nieznacznie się różnią więc można spokojnie postawić na jeden produkt! ;)



Przyznam, że jestem zadowolona. Dobry skład, ładny zapach, dobrze służy. Ostatnio mała dostała dwa inne płyny. Wiedziałam, że składy raczej dobrocią nie grzeszą (co widać po kąpieli) ale powoli wykańczamy robiąc mega pianę aby szybko poszło;) Mam w planach kupno kolejnych hippowych zapasów.

Znacie? Lubicie? Osobiście gorąco polecam!

11 komentarzy :

  1. Ja jeszcze trochę to zacznę testowanie produktów dla malucha.. zakupiłam płyn do kąpieli z Ziajki, ale jeśli jednak się nie sprawdzi to przyjrzę się bliżej ofercie z Hipp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje:)

      Mimo sympatii do Ziaji nie uważam aby miały dobre składy szczególnie dla noworodków. W składach mają m.in. pochodną formaldehydu, która często niszczy cały skład:(

      Usuń
  2. Uwielbiam kosmetyki HIPP dla Juniorka, stosujemy je od dawna, ale nie tylko je.
    Od jakiegoś czasu mam serię dla dzieci tołpa i jest też świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, nie wpadła mi ta seria w oko:)

      Usuń
  3. na szampon mam apetyt nie od dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jakby się ten szampon sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sama używam oliwkii do pielęgnacji i włosów i ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. będę musiała sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie wypróbuję, czasami sięgam po kosmetyki dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  8. Hippa lubiliśmy, a do kąpieli dzieci i nie tylko polecam serdecznie zastosowanie uzdatniacza wody: filtr prysznicowy z systemem kdf - wart bliższego poznania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hippa jeszcze dla dzieci nie miałam :) pewnie kiedyś spróbuję, ale na razie mam spore zapasy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka