poniedziałek, 19 września 2016

I JA TEŻ TAM SIĘ ZNALAZŁAM...

Witajcie Kochane!

Nie będę ukrywać, co zresztą widać:), że moje małe miejsce w sieci ostatnimi czasy jest zaniedbane.
Z jednej strony trochę tęsknie i śledzę Wasze wpisy. Z drugiej życie realne zabiera mi sporo czasu. Często nie mam chwili aby zrobić nawet czegoś dla siebie w realu, a co dopiero siedzieć i pisać. Gdy chwila się już znajdzie z większą chęcią siadam do nadrabiania książkowych zaległości lub rozsiadam się na sofie w dużym pokoju i cieszę się małą chwilą ciszy i spokoju. Jeśli oczywiście moje dwa ukochane Bąble śpią równocześnie. Co zresztą jest sporadyczne ponieważ różnica wieku sprawia, że często gdy śpi jedno to drugie już nie itd. etc. :D Takie uroki!!! Chwilowo więc jest jak jest:D Ale mimo trudów jest cudnie:)

W każdym razie długo zastanawiałam się nad tym czy też tam być i mieć z Wami częstszy kontakt. Zresztą niektóre z Was już od jakiegoś czasu podglądałam:D

Myślałam, myślałam i już tam jestem - zapraszam na mojego INSTAGRAMA:D

Dawajcie Wasze namiary!:)


P.S. Czy znacie i używacie jakiś aplikacji umożliwiających dodawanie zdjęć przez komputer?:)
Jeden program już testowała ale za cholerę nie mogłam dodawać zdjęć.



5 komentarzy :

  1. Fajnie, że założyłaś IG :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj na IG z pewnością Cię zaobserwuję :*
    Ja zapisuję sobie zdjęcia na tel z komputera i wtedy dodaję je na insta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. MóJ juz masz a ja mam Twój ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka